Ångest men lite gladare

Mådde bra fram till lunch, då bröt det ut och det hade jag förväntat mig.
Åt en riktigt normal lunch med ett glas mjölk till. Det blev resterna från julbordet - köttbullarna och koktpotatis.
Det var inte den lättaste maten precis, men jag åt upp iallafall.
Men ångesten vägrade släppa och den blev bara värre när jag skulle äta mellis och middag. Dom målen skulle ju också vara normal portioner.
Men ångesten gick för det mesta över när F ringde mig. Det var så läääänge sen någon ringde mig och jag blev jätte glad.
Vi bestämde att vi skulle gå på stan på lördag. Jag har faktist saknat henne otroligt mycket under den här veckan och förra. Det är som min hjärna börjar vakna till igen.

Idag hängde jag med familjen till Marieberg(köpcentrum)
Det var hur mycket folk som helst och det gick knappt att komma fram överallt.
Jag hittade ett par svarta jeans för 199 kr på rean. Jag köpte en större storlek än vad jag har just nu så jag kan växa lite i dom men dom satt ändå rätt så tight. Egentligen är det bara onödigt eftersom jag ska växa flera kilon men de var ju så billiga och jag har verkligen bara ett par jeans här hemma och dom får jag gå och dra upp hela tiden.
Förut satt dom jeansen jätte tigtha och var nästan på gränsen till för små.
Nu åker de nästan av, och det är helt sjukt egentligen. Jag kan inte fatta att jag har tappat så mycket vikt, jag tycker inte ens jag är smal. Jag är bara ... hårig på kroppen. :/

Jag och mamma hade spa kväll en stund idag också. Vi bastade,gjorde peeling och hårinpackning, filade naglarna och smorde in oss med huslotion. Det var mysigt och jag hade tänt massor med ljus. Så nu är jag ren kan man säga.

Ska strax gå ner och äta mina flingor med fil till. Nu börjar ångesten komma fram och jag mår nästan illa.
Men jag är lite gladare nu iallafall eftersom F ringde. Jag ska äta för mina vänners skull <3

Kommentarer
Postat av: Mats

Bra att din hjärna börjar vakna! Förresten, förlåt en dum fråga, hur kom det sig att du började banta från början? Hoppas fler ringer!!! så din hjärna kan hålla sig kvar uppe :D
Ha det bra

2007-12-26 @ 22:08:45
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Cornelia

Till Mats:
Jo jag började extrem banta i slutet av sommaren.Fast jag fick dumma mat tankar redan i Januari.
Varför jag började banta var för jag trodde jag skulle bli snyggare och populärare. Sen ville jag visa i min omgivning vad jag kunde, och sen så mådde jag inte heller så bra. Jag hade konflikter med kompisarna, och det fick väll mig att känna att jag var ännu värdelösare och ful:/

2007-12-27 @ 17:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0