En lång dag

konserten är idag, jag ska snart göra mig i ordning. det kommer nog bli en lång dag med mycket stressande och nervositet. Man ska få mat därborta, det var pannkakor med sylt. Jag ska ha med mig annan mat, en vegetarisk hamburgare och polar extreme som "hamburgebröd".
Jag är fortfarande förkyld och jag kommer nog mima på vissa låtar.

Mamma sa igår att hon tyckte maten den här veckan har gått sådär, och att jag hade fuskat igår med middagen.
Jag vet det själv innerst inne med middagen men annars har jag skött mig tycker jag. Men jag har känt mig förvirrad en hel del och det kan jag bara skylla på den nya näringsdrycken jag måste ta. Men mamma verkade inte förstå det, men det är ju klart det är ju inte så lätt att kunna förstå.
Hon sa också om jag går ner i vikt mer så kanske det lägger in mig. De orden har snurrat lite i huvudet på mig sen dess. Jag blir nästan lite tom när jag hör ordet inläggning på sjukhus.
Mamma sa också att det kanske lägger till ännu en näringsdryck, men jag tror inte det. Dom kan väll inte ersätta näringsdrycker med all mat jag äter? Ersätta och ersätta kanske inte är ordet men lite så är det ju :/

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Gick det bra på konserten?
Kram

2007-12-01 @ 22:20:29
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Cornelia

ja det gick jätte bra och jag tror att alla var glada och nöjda :)
kramar

2007-12-02 @ 19:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0