Julmarknad

Imorgon är det måndag igen.. första tanken är matteprov på tisdag och onsdag. Andra tanken är ätstöringskliniken och massor med tankar efter den andra tanken är om vad som kommer att ökas vid maten imorgon och tänk om jag har gått upp i vikt eller kanske ner i vikt? Jag har ingen aning om varför men det är en väldigt massa tankar hela tiden. Jag kände knappt ångesten idag och jag hoppas att kanske ångesten börjar släppa nu?

Denna dag har gått väldigt fort tycker jag, jag vaknade och gick ner och åt frukost. Sedan städade jag mitt rum och höll på att dona fram till lunch. Sedan åkte hela familjen upp till stan för att gå på julmarknaden. Det blev inte så mycket koll på julstånden utan vi gick mest in på H&M och sådanna affärer men jag hann köpa lite grejer iallafall och jag är glad över det. Man får ju alltid en glad känsla en kort stund över vad man har handlat.
Jag köpte:
- Hårinpackning
- Slingor ( jag ska färga det någon gång)
- Deoderant
- Örhängen
- 2 st th - shirts
- Tjocktröja

Såg en jättesnygg jacka på JC och jag vill så gärna ha den! fast jag testa aldrig den och jag blir nästan frustrerad över det. Jag vill så gärna ha den ! :/
Sedan jag började med 2:a näringsdrycken så har jag haft mer ork med mitt utseénde. Jag orkar sminka mig ibland och jag orkar göra frisyrer. Har fått ganska många komplimanger om det.
Jag såg väll antagligen ut som ett spöke vissa dagar när jag inte hade något alls i fejan, men jag orkade inte bry mig. Det gör jag fortfarande inte men nu har jag lust ibland och det känns kul att få piffa upp sig vissa dagar.
 Idag har det inte varit en "helvettes" dag som det har varit hela veckan och det känns otroligt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0