Ok

lördagen har varit okej. jag har inte haft några självmordstanakr eller gråt-attacker pgr av något som har hänt idag.
J har helt plötsligt börjat prata med mig idag, konstigt nog känns det som en lättnad. Först kom det faktist som en liten chock på morgonen för hon bara pratade på som vanligt, men jag grubblade inte mer på det sen..

pappa har varit duktig nu, han har kollat så jag har ätit alla mål jag ska. kanske lite mindre portioner än hemma hos mamma men det är faktist skönt.
 Han har suttit med mig med mackan också, vilket han typ aldrig gjort förut.
Jag tycker det är ett framsteg av honom, han brydde sig nästan aldrig förut men nu när jag har krånglat så skärpte väll han till sig. Det kanske så man får göra - att mat-fuska lite ibland för att han ska öppna ögonen?

orkar inte skriva mer nu, jag är bara tacksam över att pappa inte är full och att han har kollat mig med maten. det känns otroligt skönt.
Nu ska jag spela The sims som var väldigt länge sen jag spelade ...


Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Skönt att det fungerade bra idag med din pappa och så.
The sims är verkligen jätte kul. När man väl börjar spela så är man fast. Iallafall jag, haha.
Kram

2007-12-08 @ 22:29:54
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Cornelia

haha jo jag vet , har varit sims nörd ända sen 2:an som jag kan minnas :S Men de senaste 2 åren har jag tröttnat på det och nu kan jag spela det ibland. Fast det är riktigt kul!:)

2007-12-10 @ 18:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0