Oro

Jag har mått lite bättre idag men ångesten har fortfarande suttit i.
Har haft mest fysisk ångest och det har pirrat i bröstet och jag har känt mig nervös och orolig. Jag vet garanterat att jag kommer ha gått upp av pastan jag åt igår. Och nu vill mamma att vi ska äta mer pasta för att jag ska klara av att äta det tills skolan börjar. Och när skolan börjar ska jag klara av att äta lunchen där, men hur i helvettet ska det gå?!
Mamma har också sagt att någon gång på jullovet ska hon göra hemmagjord pizza (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Det är nog nästan ännu värre :(
Och jag hinner gå upp många kilon innan nästa behandlings tid. Ska inte dit förräns den 7 janurari. Även fast jag vet att flera kilon kan jag inte gå upp till dess så känns det ändå som det.

Fan vad det pirrat i börstet, och jag har svårt att andas. Jag ska försöka inte hetsa upp mig så himla mycket.

Idag var jag på stan en snabbis med mamma. Köpte ett till par jeans på rean som kostade 149 kr.
Ett par jeans som bara kommer att passa några kilon upp, men de var ju så billiga och jag köpte ju ett par jeans i förrgår också men det är de enda jeansen jag kan ha just nu(förutom ett par andra men dom får jag dra upp hela tiden). Så jag tror att jag gjorde ett bra val.

Kommentarer
Postat av: Mats

Heja mamma! (och Cornelia jag hoppas dom NYA jeansen kommer att passa, haha)

2007-12-28 @ 21:01:49
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Carita

Hoppas du kommer klara av att äta lunchen i skolan!
Ska också till behandlingsenheten den 7 januari, förresten. :)

2007-12-29 @ 18:09:47
URL: http://happychews.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0