Sista dagen innan det nya året 2008

Nu är det sista dagen innan det nya året. Ärligt talat så bryr jag mig inte.
Jag kommer inte ha något nyårslöfte.

Det blir många folk som kommer hit idag på nyår iallafall.
Vi ska bowla först och sedan åker vi hem till oss. Sen ska vi väll äta 3 rätters middag.
Jag och mamma har kommit överens om hur jag ska göra, jag kommer ta en macka som förätt för de andra ska ha någon macka med skagenröra och nått mer. (Och den mackan ersätter mackan på kvällen somjag brukar ta varannan dag)
Sen blir det kryddad lax och pressad potatis till varmrätt. Och till efterätt så de äta konserverade päronhalvor med after eight på. Den ska tydligen smältas inne i ugnen.
Men eftersom jag inte kan äta det så ska jag äta mitt kvällsmål som idag består av en apelsin och te.

Jag hoppas det blir en kul kväll. De andra kommer väll säkert tänka och undra varför jag inte äter som dom andra. Men dom får undra på hur mycket dom vill!


Kommentarer
Postat av: Mats

Jag tror inte dom bryr sig så mycket som du tror om vad du äter. Ha en trevlig kväll bara och försök tänka på något annat (roligare). Hoppas du får ett gott nytt år oavsett löften eller ej!

2007-12-31 @ 14:13:16
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Cornelia

Hoppas du också får ett gott nytt år och god fortsätting :)

2008-01-01 @ 19:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0