Slingblekning & ångest

Har precis slingat håret, jag är lite oroligt för det har inte torkat än och det ser konstigt ut. Mamma säger att det kommer bli bra men jag vet i fan :/
Vi får väll se..

Igår åt jag fil med flingor för första gången på länge. Först så hade jag tagit musli med äpple & kanel men den var inte god så varför skulle jag ta den då? Dessutom innehöll den extremt mycket kalorier. Så jag total vägrade äta den efter ca 2 matskedar och jag bytte till havrefras. Det var inte så jättegott men det fick duga, vi har en till musli här hemma men den innehåller mer socker i. Jag ska äta fil med musli idag istället för imorgon för då är mamma inte hemma. Mamma tycker att jag bör ta den muslin med mera socker i för det spelar ju ändå ingen roll - jag får ju ändå ångest av vilken musli eller flingor som helst som jag väljer!
Jag tror jag väljer den ... jag utmanar mig ännu mer :/

Igår kände jag mig så liten och svag efter jag hade ätit det, jag hade sån jävla panik för jag kommer säkert gå upp av muslin!
Jag ville bara tyna bort och självmordstankarna kom genast fram. Usch vad hemskt det var, och idag måste jag utmana mig själv igen!
Jag sov också oroligt inatt och jag drömde mardrömar, sen hade jag ångest i skolan men jag försökte inte visa det.
Jag har också tänkt på en sak, klasskompisarna tycker säkert jag är jätte barnslig som inte klarar av att äta som alla andra. Men det skiter jag i, de får tycka vad de vill!

Jag fick reda på idag vad min NO lärare ska sätta för betyg på mig, VG blir det. Jag är nöjd, jag trodde det skulle bli kanske G eller G+. Han tyckte att jag skötte mig bra men han ville att jag skulle ta mer insiativ till att lära mig mer om jag skulle satsa på högre betyg.

ska snart gå ner och äta muslin.. jag känner hur ångesten bara växer och växer och jag börjar må illa .. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0