ÅH :(

Behandlingen var jag på idag. Vi kom fram till en massa nya saker som jag skulle öka.
Först så vägde vi mig och undersökte mig som vanligt. Jag hade tydligen gått ner - 1kg , jag kände faktist en lättnad. Förra gången jag vägde mig där hade vågen konstigt nog stått still. Men jag hade ju skött mig riktigt bra förra veckan, men det räckte tydligen inte för att stanna i vikt.
Nu kommer jag aldrig aldrig mera få äta så igen, för nu är det nya tag som gäller -tydligen :(

De tyckte det var så allvarligt att jag hade gått ner 1 kg så de började först diskutera om att om jag fortsätter gå ner så här mycket i vikt så kommer jag bli inlagd. De orden blåser bara igenom mitt huvud, jag kan inte ta åt mig. Jag bryr mig nästan inte ärligt talat.
Men sedan började de prata om näringsdrycker (!!!!!!!) och kom fram till att jag måste ta 1 näringsdryck/dag!!!!! 300 kalorier extra bara sådär :( Jag var nära på att börja gråta där vid samtalet, jag vill inte! Sen så ville de att föräldrarna ska lägga upp maten på tallriken och det ska vara HELA portioner tydligen :(

reglerna började efter samtalet och nu sitter jag här, helt förstörd. Jag har gråtit , fått panik, en riktig jävla ångest och mycket mer. Tankarna snurrar bara i huvudet på mig och jag är rädd för mat, för jag vill lida. JAG VILL KUNNA SVÄLTA! Jag orkar verkligen inte mer, ångesten är värst ´ena sekunden mår jag skit illa och andra så får jag panik och andas skit konstigt. Jag ångrar verkligen att jag började banta, FAN I HELVETTE!

men vet ni vad, jag tror jag ska kämpa . Jag ska försöka ...

Min bror måste jag bara nämna, han var skit gullig. Han var inne på mitt rum och hade lämnat en lapp där det stod såhär på:

Gråt inte corre :(
Jag vet att du har det jobbigt men du måste försöka

Du kan lyssna på min mp3 så kanske det känns bättre. Du håller in playknappen för att starta den. Det tar lite tid innan den startar.

kramar från din bror :)
Nån som bryr sig fast det kanske inte märks :/
Önskar att jag kunde göra nått :/

Visst var det gulligt? Jag blev helt rörd, jag trodde faktist inte han brydde sig så mycket. Han lämnade också sin mp3 brevid lappen.
<3333333

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Oh gumman jag önskar verkligen att du slapp gå igenom allt det här!

Men bra att du tänker kämpa. För vem vill bli inlagd? Jag var nära, men jag klarade det. Jag slapp. Du kommer också att klara det!

Väldigt gulligt av din bror.
Hur gammal är han?

Massor av kramar

2007-11-13 @ 21:25:29
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Cornelia

jag vet , jag tänker försöka kämpa även om motivationen inte är stor så ska jag ändå försöka.

det är bra att du klara dig från att bli inlagd, för jag håller med dig - vem vill bli inlagd?

Visst var det gulligt av han, han är 16 år och heter Viktor :)

kramar

2007-11-14 @ 19:57:58
Postat av: Alfred Nischstein

Jag gillar köttbullar, det gör inte din mamma ;)

2007-11-16 @ 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0