Ångest,ångest och åter ångest

Näringsdryck har varit i mina tankar hela dagen idag tillsammans med en stor fet ångest.
300 kalorier och nästan 10 g fett i en sådan näringsdryck. Tankarna bara åker runt i mitt huvud, jag får svårt att koncentrera mig på allt. Jag blir ledsen och fylld av ångest. När fan ska det ta slut? Jag hoppas ypperligen att ångesten imorgon är inte lika stor.

Idag...  gick jag upp på morgonen åt min havregrynsgröt med 1 dl mellanmjölk och 15 ml äppelmos. Jag drack upp HELA näringsdrycken som var någon tropisk smak. Den var okej, och det gick rätt så bra. Jag försökte inte tänka mer på den men det gick inte. Jag mådde bara sämre och sämre och mellanmålet och lunchen i skolan gick inge vidare. Ångesten var för stor, så efter halva dagen så åkte jag hem för jag orkade med det längre. Det blev för mycket.

Mina klasskompisar märkte faktist rätt så mycket på mitt beteende idag och de frågade mig hur det var och så.
Jag berättade som det var , om allt med näringsdryckerna till vilken ångest jag hade. De försökte förstå, det är snällt av dem. De är riktiga vänner <3
Min gamla bästis vet jag inte alls vart jag har nu, nyss var det ju så bra att vi hade blivit sams och så men under den här veckan har vi knappt sagt ett ljud till varandra. Vad är det som händer? :/

Imorgon blir det näringsdryck på morgonen igen, jag hoppas som sagt att det ska gå bra!
Nu ska jag gå ner och äta kvällsmålet, usch vad det ska vara jobbigt ! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du fortsätter att kämpa och äta bra, så kommer ångesten att släppa. det gäller bara att stå ut med den. Jag vet, lättare sagt än gjort!

2007-11-15 @ 19:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0