Ångestattacker

Jag har sån ångest just nu så jag vet inte vad jag ska göra, ska testa och skriva av mig här så kanske det känns lättare.

Är ensam hemma, bara brodern och hans kompisar som är här fast de sitter i källaren och kollar på film. Jag har fuskat med maten, åt en apelsin & ett plommon till frukost. Just nu har jag ångest över att jag inte har rört på mig, jag vill ut och gå!! Ska göra det efter maten, då ska jag gå till pappa. Men det blir inte alls långt, ca 20 min. Åh fan vad jobbigt allt ska vara, vad ska jag göra?! Har haft ångest ända sen igårkväll, den har faktist attackerat fysiskt jag mår illa ibland och det känns som en stor klump i bröstet.
Men igår var den värre, då grät jag i floder och jag hade panik. Om mamma lämnade mig en sekund så stört grät jag. Det var den där mackan som förstörde allt, den mackan som de på ätstörningskliniken ville att jag skulle ta varje kväll. Jag vill aldrig äta den mera igen, jag vill inte må så här!
Men jag vet att det kommer den dagen när jag ska äta den igen och det är väll till och med ikväll om inte pappa glömmer.. hoppas.. för jag vill verkligen inte gå igenom det här !

Jag kanske hinner gå en liten runda innan lunch?
Ska jag, ska jag inte?
Jag vet inte ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0