En jobbig dag

Idag var det genrep på conventum inför konserten som är imorgon. Det kändes som en kort sekund och sedan var det bara att åka hem även om vi var där ända sen 9:00 till 17:00.
Det var extremt jobbigt att stå på scenen så länge, fötterna hade ingen känsel kvar och man hade rygg ont och halsont. I vissa tillfällen kände jag hur det svajade till, men jag vågade inte göra något. Jag vill ju göra det mest krävande jobbet.
SVT tvärsnytt var där och filmade, så jag kanske blir med i TV imorgon eller idag. Men det är mest troligt imorgon. Tidningen var också där så då kanske det är troligt att jag blir med där också, jag kommer ju bli känd - eller inte :P

Jag har inte haft lika många tankar idag som jag hade igår. Igår var det verkligen högvarv på hjärnan men jag hade också mer ångest än vad jag har idag.
Jag fick en fysisk ångest attack på morgonen när vi stod och sjung. Det blev svårt att andas och jag blev extremt nervös eller nästan rädd på något sätt. Men det var bara att knipa ihop. Nu har jag inte så värst farlig ångest, den gick för det mesta över när jag satte mig vid datorn.
fast det kanske var för att jag åt lite mindre idag. Middagen slutade på 145 kalorier. Tanken slog mig nu att jag har fått mindre motivation den här veckan och jag är inte så kämpevillig men jag har ändå följt matschemat.
Den här veckan har jag varit förvirrad med maten och jag tror det har med ångesten att göra.
Jag börjar också få tillbaka min hunger vilket jag inte tycker om, hungern brukar komma precis innan middagen. Jag vill inte känna hungern :( Fast jag känner mig fortfarande proppmätt på morgornarna och fram till eftermiddagarna. Men ändå, jag gillar inte att känna den slags hungern.
Tom mage känns så skönt och det känns så jäkla bra när man hade det, men nu känner man sig proppfylld förutom nu till middagsnåret när jag börjar känna hunger! (?!)

Imorgon är det konser hela dagen, det ska bli kul men det kommer att bli jobbigt.
Mamma vill att jag ska ta 3 NÄRInGSDRYCKER imorgon :(
men jag har total vägrat och jag tänker INTE ta ännu en till bara för jag ska stå på en scen i några timmar och sjunga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0