Första behandlingsmötet

Idag var jag på första behandlingsmötet och det gick bra. Jag fick lite papper som jag skulle fylla i hemma och sedan så pratade vi mest. De ville inte lägga på någon mer mat villket känns skönt men jag skulle fortsätta att försöka äta den där extra mackan och 1 dl mellanmjölk till gröten varje morgon.
En av behandlaren vägde mig och tog pulsen, och jag hade tydligen INTE gått ner i vikt. Massor av tankar har snurrat på mig efter det, men jag tror visst jag måste ha gått ner för jag hade precis ätit lunch innan de vägde mig och de hade jag inte gjort förra gången de vägde mig. Jag hoppas det var därför jag inte hade gått ner i vikt! Det susar fortfarande massor med tankar omkring det, sådanna äckeltankar kring mig själv och min kropp. En del av mig är besviken ...

Efter behandlingsmötet åkte jag och mamma till sjukhuset och tog blodprov på mig för de ville se hur mina värden är osv. Sedan åkte vi och handlade och mamma bestämde att vi skulle äta pasta med vegetarisk sås.
Pasta har jag inte ätit på flera veckor! Och nu har jag nyss ätit det och det känns inge vidare men jag försöker inte tänka på det, men jag kan hålla med om att det var gott men jag känner mig fet efter måltiden. Ångest har jag också och nu blev den ännu värre bara för jag började tänka på pastan :(

Imorgon börjar skolan igen och jag vet inte vad jag ska tycka men det är bara och bita ihop och gå dit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pasta är gott!Och du är inte fet,det vet du!

2007-11-05 @ 18:41:47
Postat av: F

stå ut, det kommer att bli bättre!

2007-11-05 @ 21:07:16
Postat av: maria

du klarar detta cornelia

2007-11-08 @ 20:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0