Höstlovet

Det gick bra igår på kalaset. Det var ingen som kommenterade några pinsamma frågor mer än farmor som tyckte jag var mager. Hon gav mig en godispåse och man kan ju inte tacka nej till det eftersom det var en present men sedan gav jag den till pappa. Han åt säkert upp den igårkväll...
Som sagt så gick det bara bra, jag åt bara sallad på kalaset och sedan drack jag lite té. Var inte där så lång stund eftersom jag skulle på konsert senare och var tvungen att åka hem och äta middag.
Konserten var bra men jag var helt slut efter den. Det var kul att få komma bort lite på kvällen men det väckte känslor inom mig, att varför kan jag inte vara normal som alla andra?
Aja, jag hoppas att jag kommer kunna vara det snart.

Hela höstlovet har faktist varit bra, jag hade världens panik en vecka innan höstlovet för att jag inte skulle ha något att göra och bara gå hemma och dega men jag har gjort as mycket. jag är nöjd och det är bra. Men jag kan inte säga att maten har gått så bra för jag har ju fuskat rejält vissa måltider. Det har nästan blivit värre :/

Imorgon så ska jag på den första behandlingen, jag hoppas det går bra.
Bara de inte ger mig något matschema som det står att jag måste äta mer än 1000 kalorier på en dag för det vet jag inte om jag skulle klara av! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0