Jag mår skit!

Jag stör mig nästan på att jag skriver så negativa och klagande bloggar men det skiter jag i. Jag måste få skriva ut, jag vet inte annars vart mina känslor ska ta vägen( om det var någon som tycker det börjar bli irriterande med alla mina klagande bloggar)

Ärligt talat mår jag som värst just nu, det kan fan inte bli värre! Eller, jo det kan det men jag mår sämre än de senaste dagarna. Ända sedan den 2:a näringsdrycken kom i magen har jag haft ångest, jag har inte kunnat sova på hela natten. Tankar om viktuppgång,kalorier,mat och alla de där jobbiga tankarna har snurrat i huvudet på mig. Jag mår verkligen skit, och inte nog med det, HELA denna dag har jag haft ångest. Ibland har jag haft svårt att andas men för det mesta har det suttit psykiskt. Jag bara väntar på att jag ska vänja mig vid dom jävla näringsdryckerna, de är ju dom som gör det till ett helvette! :(
Men inte nog med det, jag har fått svin ont i halsen. Och nu på kvällen efter middagen så blev den ännu värre, det är grät så ansträngande. Men jag anstränger ju knappt halsen, eller? Jag tror jag håller på att bli sjuk :/

jag vill just nu försvinna, hela halsen gör så jävla ont och jag har ångest och självmordstankar. när vill helvettet ta slut? när ska jag få bli glad någon gång? att kunna få skratta äkta någon gång skulle göra mig så jäkla glad. bara en gång , men hur ska det gå till? Jag känner mig levande död. Jag saknar mina vänner, jag saknar mitt gamla jag. jag vill bli normal igen men jag orkar inte, inte just precis nu.. jag vet verkligen inte var jag ska ta vägen...

:(

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Gumman det är din blogg. Du bestämmer vad du ska skriva. Ut med känslorna och tankarna om du känner att du behöver det. Det kan hjälpa mer än vad man tror faktiskt!
Jag kommer att fortsätta läsa vad du än väljer att skriva om.

Hemskt att du ska behöva ha sån ångest över näringsdryckerna. Hoppas det går bättre att sova inatt!

Men din kropp behöver dom. Och du förtjänar dom.
Du klarar det här, du får inte tappa hoppet!

Inget roligt att ha ont i halsen. Hoppas du blir bättre snart.

Tack för ditt stöd och tack för att du finns.
Du är värdefull kom ihåg det!

Kramar

2007-11-27 @ 23:00:36
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Cornelia

jag vet inte vad jag ska säga men dina ord betyder mycket för mig

2007-11-28 @ 16:25:21
Postat av: Anonym

det tog mig ett halvår innan jag kunde skratta på riktigt igen, men nu kan jag det. och du kommer också klara det.. ;)

2007-11-28 @ 17:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0