Jag vill försvinna just nu! :(

Just nu vill jag bara försvinna. Jag mår extremt dåligt, jag har tagit 2 näringsdrycker idag och jag har ätit pasta!! :(   Ångesten är rätt så stor men det kunde ha varit värre eftersom första gången jag i huvudtaget tog en näringsdryck så grät,skrek,skakade jag av ångest. Nu har jag bara gråtit och skrikit lite grann och så fick jag halsont för det :/

Jag var på ätstörningkliniken på behandlingen och de bestämde att jag skulle dricka 2 näringsdrycker istället för 1! fan, jag orkar verkligen inte med mer och nu en till näringsdryck!
De vägde mig, jag hade gått ner - 6hg. De blev besvikna men jag blev glad. Jag förtjänar det, det är glädje. jag vill tyna bort och försvinna.
Jag berättade för en av behandlaren om min pappa och hans problem. Vi pratde faktist om det sen i grupp tillsammans med mina föräldrar, fast vi nämnde inget om hans alkohol problem. Vi sa mer att pappa måste ha mer koll på mig eftersom det blir lättare för mig då att äta. Nu känner jag faktist mig dum, det är ju synd om pappa. Han kan ju själv inte ha det lätt, bara det att jag blir sårad och arg på han när han dricker! Jag undrar hur han mår egentligen ...

Jag känner mig helt tom fast ändå inte. Jag mår så dåligt att jag vet inte vad jag ska göra. Har lite svårt att andas, det är säkert lite av den fysiska ångesten. Den fysiska ångesten är lättare att hantera än den psykiska för då slipper man iallafall må dåligt och ha massor med tankar.
Förresten är jag livrädd nu också, jag kommer säkert gå upp av den extra näringsdrycken!!! Jag kommer säkert ligga runt 1100-1300 kalorier på en dag. HELLRE DÖR JAG ÄN ATT GÅ UPP VIKT. nej nu får jag panik, skulle aldrig tänka tanken på viktuppgång.fan.

JAG ORKAR INTE MER !!!!!!!!!!! :(

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Gumman, gumman.

Förstår att det är jobbigt. Men du får inte tappa hoppet över att du ska klara det här.
Vi ska klara det här tillsammans! Jag är också nere i en svacka just nu. Men vi lyckades ta oss ner, då ska vi lyckas ta oss upp också, eller hur?

Lättare sagt en gjort jag vet, men försök att inte tänka så mycket på näringsdryckerna.

Ta hand om dig vännen!
Massa kramar

2007-11-26 @ 23:15:06
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Cornelia

visst ska vi kämpa, det ska vi. Inget av det här är vi värda!
tack för du finns som stöd, om det är något så finns jag för att prata

2007-11-27 @ 20:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0