Känslor

De senaste dagarna har varit extremt jobbiga, ångesten från onsdagen satt i rejält länge och jag mådde illa och hade konstiga fysiska känslor pgr av det. Har aldrig känt så förut, men den där mackan sabbade både torsdagen och fredagen psykiskt och så var jag jätte känslig och på torsdagen vägrade jag äta mackan och frukten.
Jag var hemma hos pappa då och han nästan hotade med att om du inte äter upp åtminstonde frukten så kommer du få åka in på sjukhuset. Han var inte snäll tyckte jag men jag lyckades komma undan från kvällsmålet.
Dagen efter så var det krångel med lunchen och pappa började skälla lite smått, usch vad ledsen jag blev. Men igår så gick det att äta mackan och frukten till kvällmål utan någon ångest eller äckeltanke alls, konstigt :S

Idag så har min styvmamma 40 års fest och många ifrån min släkt kommer dit. De har inte sett mig som jag ser ut nu och jag är orolig hur de kommer reagera och de kommer säkert ställa massor med jobbiga frågor omkring mat eller hur mager jag är. Så jag längtar inte dit, och det kommer bjudas på buffé och det finns knappt något jag kan äta där. Men jag får väll äta sallad antar jag, men det kommer säkert vara folk som påpekar det vill jag verkligen inte! :(

Senare på kvällen ska jag med en kompis på konsert med Sahara Hotnights (eller hur det stavas) Det var väldigt snällt av henne och ringa mig och fråga och hon sa att hon bjuder på biljetten. Extremt snällt men nästan lite pinsamt att inte betala. Hon heter Karin förresten och hon är en väldigt bra vän, henne kan man prata med och jag har känt henne ända sen jag var 5-6 år. Vi har inte umgåtts så mycket de senaste året eftersom jag flyttade och vi bodde så nära varandra då.

Idag mår jag iallafall lite bättre än igår och i förrgår men det oroar mig med festen, jag vill inte träffa dom och chocka ner dom och jag vill verkligen inte äta buffén när de kommer och sitta och stirra. Men jag måste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0