Studiedag

Jag var ledig idag, det var skönt. Jag fick lite saker överstökat, men jag har mycket som måste göras de kommande veckorna men jag orkar inte rabbla upp allt.
Idag har jag slått in mammas julklapp, hon ska få ett paket där det ingår dushcreme, duschtvål och hudlotion som ska lukta mango eller persika. Jag hoppas det blir en bra julklapp.
Jag har inte fuskat med maten, eller jo. lite.  Mamma kom hem till lunch så hon åt med mig. Det blev det vanliga kalorisnåla laxpytten som jag brukar äta på helgerna och lediga dagar. Jag kan knappt äta någoting annat till lunch, det blir för mycket. Och idag hade mamma lagt på mat och då blev det jobbigt, åt inte upp allt. Men jag hade intalat mig själv att lite kan man ju få fuska, man måste ju inte alltid vara så bra och följa allt.

Igår åt jag för andra gången på hela höstterminen en macka med smör på. Konstigt nog så fick jag ingen "må dåligt psykisk" - ångest utan jag fick något slags fysisk attack. Jag blev jätte nervösoch hjärtat slog fortare, det kändes som det var ett lock för luftvägarna så jag fick svårt att andas. Skit skumt, men det var skönt att jag inte mådde dåligt över den psykisk.

Imorgon är det tyskaprov, jag hoppas det verkligen går bra. Har tränat på det som en galning, men ändå känns den ändå inte som om den sitter :/
Jag måste bli godkänn! Orkar inte med tvångstankarna hela tiden :(

Kollade nyss mitt bankonto, jag har enormt mycket pengar cirka 3000 kr totalt! Jag har aldrig haft så mycket pengar, om jag hade varit frisk skulle de säkert varit brända på massor med kläder,smink,godis och andra typiska tonårsgrejor. Men nu är jag ju inte frisk ... usch vad misslyckad jag känner mig ! :(

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Gumman du är inte misslyckad.
Massa Kramar

2007-11-21 @ 21:42:07
URL: http://tessiiie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0