Tankar

Just nu surrar många tankar i huvudet på mig, jag har nyss ätit middag. Men jag hade tankarna innan också, det handlar inte om maten, eller jo på sätt och vis. Det är starka tankar om att jag måste gå ner i vikt, att jag ska fortsätta att svälta. Jag som trodde de hade försvunnit för de hade de gjort också, i några veckor. Kanske ca 3 veckor. Men nu har de kommit tillbaka och jag vet inte vad jag ska göra. Jag har motivation till att bli frisk. Men jag har också motivation till att gå ner i vikt, att fortsätta.
Nej jag mår inge vidare just nu, jag har ångest också. Och så är jag hos pappa också, ska vara här hela helgen...
det kommer bli mindre mat. det blir det alltid. Jag vill inte bo här, men jag är tvungen. Jag kan ju inte vara ett problembarn hela tiden hemma hos mamma, hon skulle inte orka. Jag förstår henne, det är inte lätt att ha en dotter med anorexi. Fast jag kan erkänna själv att det har blivit bättre. Förut kunde jag ju inte äta över 750 kalorier inte ens det! Men nu ligger jag ju runt 850-1050 kalorier pågrund av den där jävla näringsdrycken.
Den smakar ärligt talat grädde med olika smaker. Karamell kola är godast, men den lär man ju tröttna på snart...
Dessutom innehåller den ca 11 gram fett och det är nästan lika mycket som i gräddfil. bara 1 gram mindre. Sen jag började med näringsdryckerna har jag börjat kollat hur mycket fett alla matprodukter innehåller, det var ju inte bra nej .

Tyskan gick jättebra idag, imorgon har vi ett NO PM som ska lämnas in. Men det känns skönt för det är jag helt klar med och jag har fixat och donat och piffat upp den lite. Hoppas jag får bra betyg, men det brukar jag inte få när jag har för höga förhoppningar.

Nu ska jag tappa upp ett bad, det kanske får  mig att slappna av en aning.

jag känner mig fet och lat! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0