Vill inte vara här

Är hemma hos pappa den här helgen, åkte hit i torsdag (igår). Det har funkat hitills till nu, har sådan jävla ångest nu efter maten så jag skulle kunna dö. Vill bara gå och försvinna, jag vill inte prata med någon bara mamma. Funderar på att ringa henne. 
För varken pappa eller någon annan förstår, dom tror att det är normalt att äta som jag gör och ibland säger de inget. De fattar inte, och ibland kan de till och med tycka det blir för mycket men isjälva verket skulle min mamma aldrig tillåta det för hon vet som jag vet att det är tok för lite. 
Jag blir både ledsen och arg, jag vill hem till mamma igen! Ska inte dit förräns på söndag kväll. Jag pallar inte att vara här . Jag hoppas bara inte att pappa blir full i helgen ...

 fan jag verkligen hatar mitt liv :(

uppdatering:

ringde nyss mamma och berättade som det var och att min stymamma var dum för vi bråkade för några timmar sedan osv.
Hon nu hade hon tjuvlyssnat och allting, och nu är hon helt hysterisk och skäller och gapar på mig. Asså jag orkar verkligen inte mer, fan får man inte ha något jävla privatliv?! :(

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Oh gumman :(
Jag finns om du vill prata.
Kram

2007-11-10 @ 01:51:49
URL: http://tessiiie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0