Bloggskrivning

Ska börja blogga här nu. Skriva vad jag känner för osv och jag tror inte många kommer läsa men det bryr jag mig inte så mycket om. Var medlem förut på UM och är det nu med, men sidan är ju inte så bra. Många har någon form av en ätstörning på den sidan och det gör allt ännu värre och man får pepp till att inte bli frisk eftersom jag själv har det, en ätstörning alltså - anorexia. Det är inte så många som vet om det, kanske lika bra? Jag vet inte men de får tro vad de vill.

Imorgon ska jag till ätstörningkliniken och jag är lite nervös. De ska undersöka mig och ta EKG. Tänk om jag måste klä av mig naken eller nått. Det vill jag verkligen inte, men måste de så måste de.
De från ätstörningen ringde också, de sa att jag ska börja på behandling på måndag om en vecka. Shiit, vad är det för slags behandling tro? Att gå och äta mat? Prata?
Aja, en sak i taget nu Cornelia.

Var med Frida idag, vi var på stan och shoppade. Vi har inte varit på flera månader, och det var länge sen jag i huvud taget var med någon. Men det kändes helt okej och det var bara nåon timme men det kändes bra. Köpte 3 tröjor, är jätte nöjd över dem. Köpte också ett par fina örhängen och sen lite hårspännen.
Jag som egentligen aldrig använder hårspännen tänkte börja ha det. Kan inte gå med lugg hela dagen, och diadem är obehagligt (iaf om man ska ha det en hel dag).



Kommentarer
Postat av: F

Jag kommer att läsa din blogg:)

2007-10-30 @ 15:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0