Ner!

Jag är inte ledsen, jag har snarare en lättnad. JAG HAR INTE GÅTT UPP I VIKT utan gått ner.  
Jag trodde jag hade gått upp igen, men 3 hg har försvunnit!
Jag känner en sån STOR lättnad. Men jag mår inte bra för det..
Mina kläder börjar sitta tight och vissa plagg vågar jag inte ens använda.Det är hemskt för snart kanske jag inte har några kläder mer. Och när jag menar tight så är det mina gamla kläder som jag använde när jag var NORMALVIKTIG! Då kan ni ju tänka er hur de  plaggen sitter som jag köpte när jag vägde 42 kg. Till exempel som mina svarta byxor. De har jag inte vågat använda sen de började sitta tight efter en gång när jag tvättade dom :(
Fan för mina feta lår!!!! :(

Helgen gick bra. Jag hade faktist lite kul.
Det var lite jobbigt med maten men det gick bra.
Orkar inte berätta men nästa dag (igår) blev det lite fusk.
Jag åt ingen lunch mer än en halv kopp té m honung & mjölk och en macka m skinka. Seb spydde jag upp det.

Nästa fokus är på matte provet imorgon. Jag kan det tror jag.
Sen ska jag på "kalas" hos F. Vi ska bada tunna säger hon.
jag vill inte,jag vill inte,jag vill inte,jag vill inte visa mig i bikini!

Vi får se hur det blir med den saken, antagligen är jag väll tvungen.. får väll gömma mig bakom en handuk och sen hoppa i så fort jag kan och sen sjunka ner i vattnet så ingen ser min feta/mullliga/fylliga kropp! :(

Dagens Positiva: Jag har gått ner liite och mitt hår blev rätt bra när jag fär-tonade det.

jag ska göra allt för att fortsätta neråt!



Kommentarer
Postat av: Frida

Snälla, fortsätt inte neråt! Du måste ju upp i vikt om du ska bli frisk :/. Vill du inte det?

2008-04-09 @ 16:26:49
Postat av: Cornelia

Till Frida: Nej tyvär så vill jag inte upp. Jag har panik över det och det känns en extrem lättnad att ha gått ner lite. Dessutom mår jag mycket bättre när jag inte går upp.

2008-04-09 @ 18:55:21
URL: http://www.vanillashake.blogg.se
Postat av: stars in heaven

Kul att det blev trevligt!
Angående din viktuppgång, hoppas du kommer på bättre tankar.
Men jag förstår din rädsla, jag är också rädd. Jag vill inte upp mer.
Men man får helt enkelt försöka att acceptera det. Eller något åt det hållet...

2008-04-13 @ 10:14:28
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Till Tessie: Du har egentligen rätt. Men det är något i livet jag absolut inte accepterar. Jag är tillräckligt fyllig :(

2008-04-14 @ 20:14:29
URL: http://www.vanillashake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0