Nervös!

Jag är skit nervös. Om en timme ska jag cykla ner till busshållsplatsen och åka till min skola där jag kommer att träffa mina kompisar.
Oroligheten har minskat lite sen jag planerade i minsta detalj vad jag skulle ha med mig till T.
- Måtten, smoothie, apelsin, 1 msk äppelmos och näringsdryck.
Jag har stressat som FAN och packat ner allting för jag hade bara en timma på mig. Men sen när det var dags att åka så kollade jag på klockan en extra gång och då var det en hel timme kvar! Så jag satte mig här... i mitt stinkande hus.

Och när jag säger stinker så STINKER DET. Men lukten är bara i köket och hallen.
Vi har nämligen möss som springer runt och snattar mat i komposten. Så en dag så la vi dit råttgift. Men de verkade inte dö av det, och då blev vi ännu frustrerade och överdoserade giftet.
Då minsann verkade hela musfamiljen dö. Det märks ju nu när det luktar som in i helvettet!
Vi är tvugna att ha rökelse hela tiden och öppna fönster och dörrar. Vi är tvugna att sitta ute i vardagsrummets bord och käka. Stanken har pågått i snart en vecka. Vi läste på internet att det kan ta upp till en månad innan stanken försvinner! :(
Men jag tror inte det gör det. Kanske någon vecka till, vi får hoppas på det iallafall.


Åh jag är så otroligt nervös och stressad!!!

Kommentarer
Postat av: mats

Hoppas allt går bra

2008-04-06 @ 17:29:00
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Cornelia

Tack

2008-04-08 @ 19:15:22
URL: http://www.vanillashake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0