Övernattning imorgon, oroångest!

Jag är fortfarande deprimerad. Jag hatar mig själv och mitt liv.
Visst mår jag liiiite bättre än vad jag gjorde i måndags och när jag skrev min förra ångestfyllda blogg. Jag tänker på min vikt nästan hela tiden. När jag väger 50 kg har jag lovat mig själv en sak.
Ni kommer säkert reagera på den väldigt starkt om jag skriver det här, så jag tänker inte skriva om vad.

Ska inte skriva så mycket negativt som förra bloggen. Bara lite som kommer att hända.
På söndag ska jag sova över för första gången på mer än ett halvår..
Vi har studiedag på måndagen, det är därför. Varför jag ska sova över är det inte jag som har bestämt, det är min grupp. Vi försöker samla in pengar till klasskassan och om man är en grupp på 5 personer och gör någonting i cirka 2 timmar, 3 gånger så får man typ 1500 kr.
Jag är glad att man fick bestämma grupperna själva, och därför ska jag vara med mina kompisar.
Men jag är nervös och väldigt orolig. Jag vill och jag vill inte.
Jag vill vara med dom och se på film, sjunga singstar, och göra allmänt roliga saker sent på natten MEN jag vill inte äta med dom, visa upp mina mått och allting. Jag skäms, jag tycker det är jobbigt.
Fast jag har snackat med dom och de säger att de förstår om jag tar med mig näringsdryck,mått,havregrynsgröt, kvällsmål och ja, allting som behövs.
De andra kommer förmodligen äta godis och snacks och sånt. Men det gör ingenting, jag bryr mig ändå inte.

Det är mycket som händer veckorna fram över. Helt plötsligt har jag saker att göra. Jag är orolig över de sakerna, men det brukar alltid gå bra. Det är bara min ångest som lurar..
Nästa vecka ska jag till exempel hem till F för hon ska ha en liten födelsedags "fest".
Jag undrar hur det kommer att gå. Då är det bara hennes kompisar och visst känner jag dom för de går ju i min klass men de är de tjejerna som är översminkade, super och gör allt som är dåligt.
På ett sätt förstår jag inte F varför hon är med dom. Hon gör ändå inte sånna saker, hon röker och super inte.
Men hon gör det inte på grund av hennes boxning. Hon är nordiskmästare,svenskmästare och hon vinner ständigt och jämt. Det är nog därför..

Om två veckor ska jag kanske till stockholm en dag och shoppa. Ska dit med min mammas väninna och hennes dotter. Hon är ett lite äldre än mig men vi känner väll varandra sådär.

Imorgon ska jag färga håret. Orkar inte gå till en frisör och visa mitt tunna fula hår.
Så det blir en toning, eller det heter casting. Då blir det ingen ful utväxt och färgen håller jätte bra.
Men jag har aldrig testat den castingen förut. På förpackningen ser färgen nästan orange ut men min mamma använde den nyligen och hennes hår är minsann inte oranged.
Det kommer säkert bli fult :/

Okejdå , jag är väll tvungen att skriva något positivt:  Jag var på utvecklingsamtal i veckan och de tyckte jag var så duktig och angagerad i skolan så jag behövde inte sätta upp någon/några målsättningar.

huhu, undra vad det beror på .... :P

Kommentarer
Postat av: mats

Hoppas det blir roligt att vara med kompisarna, du behöver ju ha lite kul!

2008-04-05 @ 11:38:49
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: mats

Ja det ÄR ju (eller borde vara) ett skämt haha, bara inte ett aprilskämt!

2008-04-05 @ 13:05:08
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: -.-

50 är en elak siffra.

2008-04-05 @ 16:35:45
URL: http://fightfornothing.webblogg.se
Postat av: Sanna

Det kommer nog gå bra om du vill att det ska gå bra. Och om de är bra vänner har de överseende med om du måste ha lite andra rutiner angående maten. Försök fokusera på andra saker. Kram

2008-04-05 @ 16:48:16
URL: http://loveandfood.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0