Panik över badtunnan!

Jag har verkligen panik över lördagen. Det enda jag tänker på är den där tunnan och alla bekanta eller alla gammla vänner till fjortisar. Jag vill inte. JAG VILL INTE. Jag har frågat både mamma och skolsyster. Skolsyster frågade jag pga av att jag går dit en gång i veckan, det kanske ni redan visste?
Både mamma och skolsköterskan sa att jag borde säga att jag har mens. Men faktum är att jag har inte mens och det vet F. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra? Jag har sån ångest över det och jag tänker INTE hoppa i en tunna bara i bikini. Tycker ni jag ska säga som det är, att jag är feg och hatar min kropp, eller har ni något förslag på någon vit lögn?

Fuskade idag igen. Med mellanmålet.
Jag känner en otroligt pepp sen jag såg siffrorna på vågen sjunka. Det kanske är för att förut hade jag ingen chans att gå ner i vikt om jag drack alla näringsdrycker. Men nu är en borta och jag har hittat en lucka. Fast det visar ju sig om jag har gått ner till nästa vecka. Nu kom jag på att det blir ingen äs nästa vecka för de ska tydligen bort. Jaha, men då har jag ännu mer möjlighet att gå ner.
Jag ska försöka fuska rejält hemma hos pappa nu tills helgen. Sen när jag kommer hem till mamma igen ska jag väga mig i smyg. Men det gör jag förstås bara om jag vågar eller om jag har ätit mindre och har en känsla av att jag kanske har gått ner något hektto.

Idag har det snö-regnat hela dagen. Ingenting har lagt sig på marken och jag HOPPAS verkligen INTE att det blir något vinterland igen. Nu i April ska det ju vara fiint soligt väder!!!

Dagenspositiva: Jag har fått packa ner mina kläder till pappa i en ny, hmm vad ska man kalla det? Resväska?
Den är modern och snygg. Mycket snyggare än min gamla trasiga rödvita väska.



:(

Kommentarer
Postat av: Carita

Jag förstår inte hur du orkar hålla på sådär.
Varför förstör du för dig själv?

2008-04-11 @ 21:57:16
URL: http://happychews.blogg.se
Postat av: stars in heaven

Hoppas det gick bra på festen!
Hittade du en lögn eller badade du?
Kramis

2008-04-13 @ 10:17:14
URL: http://tessiiie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0