Kortkort blogg

Skriver en kort kort blogg idag.

* Igår på kvällen var jag svimtrött efter ett x antal timmars pluggande REDAN FÖRSTA VECKAN! :(
* Skolsyster ville prata med mig igår och checka av om jag lever :P
* På lördag kanske jag ska gå på ett tunneldisco (om jag orkar)
*Imorgon ska jag på fest hos en kompis som fyllt år
* Idag var jag på stan och handlade en present tillsammans med en kompis
* Snart tar jag livet av mig för jag orkar inte mer.

Otroligt onödig blogg, jag vet men nu ska jag se på ett TV pogram som såklart handlar om bantning och hälsa.

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Vad är tunneldisco? :) Kram

2008-08-28 @ 20:00:46
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: Carita

Hoppas du gillar smaken, och inte de livsmedel som innehåller mindre kalorier pga. att de är vegetabiliska. :)

Jag älskar vegetarisk mat. Funderar på att bli vegetarian lite senare, men vi får se hur det blir med det! Isåfall tänker jag bara utesluta kött, för jag älskar kyckling och fisk. Kram!

2008-08-31 @ 11:24:44
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0