Gymnastik utomhus första lektionen!

Det blev såklart fusk med näringsdrycken idag också. Det kändes så skönt och rätt i min dumma lilla skalle.
Imorgon lovar jag att då ska jag dricka hela. Jag ska försöka göra det alla skoldagar iallafall.
Idag har jag solat en lång stund. F kom upp och gjorde mig sällskap men det varade bara i någon timme för hon skulle iväg. Efter det dammsög jag nästan alla rum i vårt hus. Jag gjorde det mest för min egen skull. Jag klarar inte av när jag inte rört på mig och då måste jag göra något aktivt annars vet jag inte vad som händer. Ångest formodligen! :/

Imorgon börjar ju skolan som vanligt.
Första lektionen är gympa och jag ska vara med på den men mamma är lite tveksam mot det.
Hon har annars förbjudit mig att cykla till skolan varje dag och jag får inte längre gå några längre promenader.
Jag ser inte direkt fram emot gympan för den är utomhus och sen så är jag orolig över hur det ska gå när jag duschar.
Jag tror inte jag pallar att visa mig inför alla i klassen. Det gjorde jag ju inte i våras heller, fast få fick jag börja gympan så sent på vårterminen så jag hann aldrig duscha någon gång!
Efter skolan har jag och F bestämt att vi ska gå på stan en stund. Jag vill så gärna ha en ny tröja till skolfotograferingen som är på onsdag eller torsdag. En till sak som jag vill ha är en tunika. Ärligt talat så vill jag skita i mina tankar kring leggings just nu för jag vet ju att ett bmi runt 16,9 är inte tjockt. Och just nu känner jag en otrolig klädpress sen skolan började för alla har så snygga och stylade kläder. Det vill jag också ha!!
Jag vill så gärna ändra min klädstil lite som på 80-talet som är så himla inne.




Det är bara att tugga och svälja det nya schemat. Men min kropp kommer deftenitivt reagera på det :(

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Vännen vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag skickar en megakram<3

2008-08-25 @ 11:18:03
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0