Fullt upp

Hej allihopa. Det var ett tag sen jag skrev kan man säga!
Jag hoppas att jag får mer tid till det nu. Den här veckan har det nämligen varit fullt upp. Nu de senaste dagarna har jag varit och lussat på olika företag med min klass. Det har gått åt all energi och jag har inte ens nuddat en dator!
Sorgligt nog hinner jag inte skriva mycket nu heller. Tänkte läsa bloggar isälltet, men jag kommer skriva en blogg imorgon kanske.

Imorgon är det ny vecka och det blir sista ruschen. Ändå har har vi läxor som måste göras. Det gör mig så jävla arg.
Ska de köra med oss in till sista veckan? Fyfan... :(
Skriver mer imorgon!


Jag är fortfarande tjock.

Kommentarer
Postat av: Carita

Du är absolut inte tjock, cutie.. Inse det! <3

2008-12-14 @ 20:24:21
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

Vännen du är fin<3

2008-12-15 @ 00:07:15
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: Maj

Vi har också en massa att göra sista veckan ut!!!! :/

2008-12-15 @ 07:01:26
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Louise

Du behöver inte ha ångest eller känna någon press på att svara på mitt mejl. Jag förväntar mig inte att du ska kunna skriva tillbaka dagen efter, så ta det bara när du känner för det. Jag förstår hur det kan vara :)



Och ja, jag tror att min sjukdom lurar mig ibland. så fort jag äter lite mer än jag borde så känns det som hetsätning. Men samtidigt vill jag inte riskera något och att kunna äta en massa sötsaker utan ångest känns som överkurs. Jag är ju inte frisk ännu!



Kram <3

2008-12-15 @ 08:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0