Julafton

Nu är typ julen över. Det är synd på ett sätt för det är just julafton man har gått och längtat till och sen nu är den över. Vad ska man se fram emot då? Inte sommarlovet iallafall, det här året var ett hemskt sommarlov för mig. Svält och många tankar i stort sett hela tiden. Besvärligt med andra ord.

Jag är nöjd med julen. Inget krångel med maten och jag fick äta en god fruktsallad till mellanmål istället för en gammal macka med en äcklig skinkskiva på.
Julklapparna är jag också tacksam över, men om jag ska vara ärlig så fick jag lite dåligt samvete över de fina presenterna.
Jag fick mest pengar och presentkort, ett mysklädesset, spaset, strumpor, trosor och lite smått och gott. Blev väldigt glad över ett presentkort på Make up store. Då får man en egen sminkkurs plus att man får köpa smink för 500 kr! Hehe, jag tycker det verkar kul fast egentligen så använder jag inte speciellt mycket smink längre.
Firade jul hemma hos pappa också fast på tisdan. Det var också trevligt (som tur var). Trodde att vi skulle käka nån julmat eller festmat där men det blev tydligen inte så. Vi åt rester från restaurangen istället xD Fast jag fick lax och potatis för jag äter inte något där förutom en kycklingsallad.

Imorgon börjar julrean. F ringde och ville prata och då frågade jag henne om hon ville gå med mig. Vi ska hänga på låset runt klockan 10. Jag tror det kommer vara mycket folk på stan. Och jag måste köpa en vinterjacka för det har jag inte gjort! Annars ska jag bara shoppa så mycket spontant som möjligt för det kan behövas, annars blir jag aldrig av med mina presentkort!

Jag brukar ju inte lägga upp bilder varken på mig eller andra saker. Men nu funkar min kamera och då tänkte jag att ni kunde få se en bild på mig och min lådsaspappas barnbarn. Hon var och är här under julen. Visst är hon söt? :)


julen 2008


Kommentarer
Postat av: Maj

Tack! :) Bra att du fick en bra jul.



alltså förstår exakt hur du menar med "nyttig" mat. självklart ska jag äta sådant också.. men just nu vill jag rensa min kropp ifrån alla gifter och så. Läst att det är okej att äta massa frukt för att få bort gifterna. Eller har jag fel?



Fisk, kött, pasta, sallad kommer jag äta! :)

2008-12-25 @ 20:52:18
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

Söta ni är på bilden :)



Det verkar som att du hade en trevlig julafton.

Och ja nästa år ska vi våga båda två <3 :)

Kram

2008-12-25 @ 22:07:34
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: Amandah

Du är fruktansvärt söt ska du veta ! :*

2008-12-29 @ 22:03:20
URL: http://detminstajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0