Shit pomfritt

Hej igen!
Ska skriva ett blogginlägg fort. Måste strax gå ner och äta kvällsmål * typsikt*,
Men som sagt, i lördags var det konsert! Och vet ni vad? Jag var riktigt taggad!! Den värsta nervositeten var nog när jag sjöng inför halva skolan öga mot ögon! Efter det så var det bara roligt att sjunga. Och på konserten gick det prima.
Jag har fått massor av komplimanger över hur duktig jag var. Jag hoppas jag inte låter som jag skryter, men det kom fram personer som jag bara känner till och gav mig beröm :O
Ja det har verkligen varit en kul vecka med massor av repetitioner! Därför har jag inte heller kunnat vara inne här, och inte svarat på några kommentarer. Men jag lovar att jag ska göra det så snart jag får tid över. Hoppas ni inte tar illa upp!!

Jag vet faktist inte riktigt vad jag ska skriva mer om konserten. Eller jo en sak, ni kan inte fatta vilken känsla det är att gå upp på en scen med 1300 personer framför en som sitter och stirrar + halva skolan som står bakom och ger back up ibland. Shit pomfritt!
Jag blev faktist lite generad för det var någon/några som visslade på mig precis sekunderna innan jag började sjunga. Haha.
Jag vill bara göra om den där julkonserten om och om igen! :)

Och idag har jag varit ledig pga av konserten. Jag blev så glad när F smsade mig och frågade om vi kunde ses lite oftare. Hon frågade för några dagar sedan om vi kunde göra något. Och sen idag när jag skickade ett sms till henne och frågade om vi fortfarande skulle ses så skrev hon att hon inte kunde...
Åh jag blir så besviken. Gått och väntat på att ta upp vår vänskap igen, och sen så blir det inget. Det är rätt typsikt henne, andra saker kommer före mig. Självklart prioriterar man viktigta saker före, men det är lite för mycket som går före mig.
Jag blir så ledsen och besviken. Vad ska man göra? Skita i henne eller fortsätta som ingenting har hänt? Just nu skulle jag behöva en vän. Men ingen vän som dissar en lite då och då :/

Nej nu kan jag inte skriva mer. Måste äta kvällsmål och jag är verkligen inte hungrig. Jag vill verkligen inte.
Usch!








Kommentarer
Postat av: Maj

JÄTTEBRA! att du kan vara nöjd över dig själv med konserten! :) jättebra. Önska jag fick höra dig sjunga! Sköt om dig!

2008-12-01 @ 22:36:36
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

Jätte roligt att det gick bra på konserten!! :)



Aha okej.

För min del är det väl inte att jag är rädd köra ner kladdiga fingrar i söta degar. Nä egentligen gillar jag också att baka.

Det är det att jag egentligen inte får baka för min behandlare.



Kramiiis<3

2008-12-03 @ 12:53:36
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: Carita

Svar; Aw, tack så übermycket cutie! ;* Canon EOS 400D, tack tack tack <3

2008-12-03 @ 21:29:08
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

Ååå vännen dina ord värmer ska du veta! <3

2008-12-03 @ 23:07:27
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: Citty

Kommentera gärna min "7 plus"-lista och rösta på Meral Tasbas som årets blogg-Lucia! :D

2008-12-04 @ 16:30:54
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0