Står inte ut med mig själv!

Jag står verkligen inte ut med mig själv!  Man ser hur fläskiga lår jag har fått, hur mina armar dallrar.  Jag äcklas av mig själv, så fort jag vaknar på morgonen tänker jag på hur jag ska stå ut med min feta äckliga kropp denna dag!
Jag hatar inte min kropp, men jag äcklas. BLÄÄÄÄÄ!
Blek och dallrig och dessutom lite finnig på ryggen. Jag förstår inte varför folk ljuger rakt upp i ansiktet på mig.
Är dom rädda att såra mig eller vågar dom inte säga det helt enkelt?

Helgen har varit sådär. Var hos pappa och halva den helgen var helt okej. Men andra halvan var INTE okej.
Orkar inte berätta för jag känner att jag pallar inte. Är så jävla trött på J. Dom tänker bara på sig själva och bryr sig inte ett skit hur varken andra mår eller tycker.
Tydligen måste det ha varit fel på mig då allting blev sådär iskallt igen. Inte ett ord från J, VAD HAR JAG GJORT?!
Eller jo, hon sa en mening innan vi åkte. " - Det blir ingen julafton på tisdag om N har lite feber".
Min tanke slog mig direkt " Om N har lite feber, ska vi andra lida för det? Vi är ju 5 andra i familjen". 
Nej jag orkar inte bry mig eller ta åt mig, fast det gör jag ändå, för alltid ska det vara nått fel :(


Jag vet inte om jag vill ha någon julafton. Helst skulle jag vilja isolera mig från världen hela mitt liv och aldrig visa varken mig eller min kropp.
Jag känner mig inte ens värd några julklappar. Jag längtar inte ens till jul. Medans alla unnar sig massor med saker sitter jag och lider för att jag måste äta. Jag skull aldrig våga smaka på en godis, det var över ett år sen...
Kommer nog förresten inte skriva någon blogg mer innan jul.  Jag känner mig rätt frustrerad. Har ångest över att jag inte är som alla andra tonåringar. Så jag ska försöka vara inne på msn och bdb lite oftare. Kom inte ihåg sist jag var inne på msn?
Kanske det blir mindre skriv här, men jag måste seriöst ta tag i mitt liv. Kan ju inte sitta här och skriva varje dag. Jag måste ut , ut ur detta hus och försöka vara normal.
Har sånna skuldkänslor :(


Shit vad negg det här inlägget blev. Det är ju ändå jul! Men jag mår skit och orkar inte bry mig om något.
Står inte ut med att inte veta vad jag väger.
Hoppas ni får en God Jul iallafall. Utan några dumma elaka tankar som hackar på en.


Kommentarer
Postat av: Maj

jag känner mig igen i det du skriver. Fast jag låtsas som ingenting har hänt. Hatar att jag inte inser hur skit jag egentligen mår. Jag börjar tappa på vem jag är egentligen :S



sköt om dig! HA EN BRA JUL! =) kram

2008-12-22 @ 21:00:45
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

Alltså har du berättat för någon om hur J beter sig?



Du är visst värd julklappar gumman <3

Men jag förstår på ett ungefär hur du känner. Jag känner precis som du. Jag känner mig inte heller värd julklappar. Men samtidigt, varför skulle just vi inte vara det?



Jag känner precis som du... Jag kommer inte kunna äta någon godis iår jag heller, tror jag inte i alla fall. Men du, nästa år då jävlar! eller hur? :)



God Jul på dig!

Kramar<3

2008-12-22 @ 21:17:04
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

GOD JUL

2008-12-24 @ 23:20:23
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0