Det finns inga ord hur dåligt jag mår

Mår inte bra, mår så jävla dåligt. Sämre än på länge och jag har ångest upp till öronen och den här gången känns den mer.
Jag har konstigt humör också, ena sekunden känner jag mig tom och andra helt gråtfärdig.

Jag tyckte inte det gick något vidare vid lunchen i skolan. Det var verkligen extremt jobbigt. Tur nog var det inte pasta och det är det inte på hela veckan heller.
Det var pytt i panna men eftersom jag inte äter korv så tog jag det vegetariska som bestod av linser,grönsaker potatis och lite bönor. Den var god men det var skit jobbigt. Och jag försökte ta så mycket som en normalportion var ( nästan halva tallriken eftersom det var pytti panna) men när jag jämförde det med de andras tallrik så hade jag mycket mer än dom. De kanske åt en tredjedel, men jag tror inte de gillade pytt i pannan särskillt mycket. De åt många mackor med smör på istället. Det var jobbigt att se på deras tallrikar.
Men ingen brydde sig konstigt nog, det var bara en gång någon frågade mig om jag tyckte det var jobbigt. Det märktes väll att jag inte var långt ifrån att börja stor böla. Jag försökte hålla mig och det gick, men jag mådde och mår skit och har gjort det ända sen jag klev in i matsalen! Jag orkar inte längre, vill bara somna in och vakna lycklig och ångesfri.
Jag vill absolut inte äta skollunchen igen! ALDRIG! :(
Men jag har inget val, om jag ska bli frisk så måste jag gå igenom det här.
Men jag orkar fan inte mer, jag vill bara dö. Jag är så jävla ledsen hela tiden.. sitter och gråter nu för det jag säger menar jag!
De senaste dagarna har jag trott att nästa dag blir bättre, men det har det inte varit.

JAG ORKAR INTE MER AV DET HÄR! JAG VILL INTE TILL SKOLAN OCH ÄTA LUNCH OCH DRICKA DEN JÄVLA MJÖLKEN! JAG KÄNNER MIG INTE TILLRÄCKLIGT STARK FÖR DET!
JAG VILL DÖ, SNÄLLA KAN JAG INTE BARA GÅ OCH TA LIVET AV MIG?!?! :(:(:(

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Förstår att det måste kännas otroligt jobbigt.
Men det var så (ursäkta ordet) jävla starkt av dig att äta.
Du boxade till ätstörningen.

Ge inte upp!
Du klarar det här.

Kämparkramar

2008-01-08 @ 20:39:00
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Mats

En dag i taget... jag vet att du kan. Jag drack också mjölk idag! Med fiskgratäng.

Och om inte nästa dag blir bättre, eller nästa igen så kommer det en dag att bli det.

Fick reda på idag att min syster har cancer och en elak sådan. Hon ska opereras och så och bor i Stockholm (jag bor i Skåne). Jag vet inte om jag orkar åka dit. Vad ska man säga till henne?

2008-01-08 @ 20:53:00
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: bäc

Jag tycker att du är duktig, kämpa på! :)

2008-01-09 @ 16:00:17
URL: http://rebeccaisthefuckingsunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0