Det vanliga.

Är ritkgit ledsen just nu. Jag vill bara hem till mamma.
Man kan ju gissa.. varannan vecka på fredagarna -då dricker sig pappa obehärskligt full. Den dagen är idag.
Jag pallar inte det, jag trivs inte här och jag känner mig riktigt ensam!

Ingen har koll på maten heller, pappa säger bara till när jag ska äta. Jag skulle kunna fuska väldigt mycket. Men jag gör inte det, men det är riktigt jobbigt. Ingen kollar ju och det blir lockande att fuska.
Mamma ringde nyss efter ett antal skickande ledsna sms.
Hon sa att jag ska äta för min skull och att hon ska tänka på mig i helgen. Men det gör knappt någon skillnad!
Jag känner mig riktigt less på att pappa inte bryr sig och inte tar min ätstörning på allvar.
Visst vet jag att han bryr sig om mig och han ställer upp mycket på andra saker, men just när det gäller angagerandet i mat ätandet så har han ingen koll!

Just nu skulle jag vilja ta livet av mig faktist. Tur nog har han inte kommit upp och börjat störa mig än och jag hoppas inte han gör det för då vet jag inte vad jag gör!

Jag har spelat mycket The Sims sen jag kom till pappa för då går tiden mycket snabbare. Nackdelen med det är att jag får sån ångest om jag sitter still för mycket. Såjag kanske inte skriver så mycket bloggar i helgen fast eller så gör jag det, vi får se.

 jag vill bort härifrån för jag mår inte bra!:(

Kommentarer
Postat av: Mats

Cornelia. Fundera. Skulle du inte kunna ta upp det med din pappa. Jag tror det skulle betyda mycket för dig och han kanske också skulle må bättre om ni kunde prata om det.

Du förstår vuxna värdesätter jättemycket om ens barn kan prata med dem om sina problem. Han har ju säkert sina egna, men jag tror ändå han bryr sig väldigt mycket om dig men inte förstår hur han ska kunna hjälpa dig.

Kram, ge inte upp.

2008-01-04 @ 23:46:19
Postat av: Mats

Som du sa, inget att läsa här denna morgon. Men jag förstår att du har det jobbigt där. Jag önskar jag kunde vara till någon nytta :P

2008-01-06 @ 08:30:44
URL: http://matspalats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0