filmdag

Var med F idag och vi kollade på film. Först såg vi filmen Klick och sen någon skräckfilm som inte alls var så läskig.
Fast skräckisen fick vi inte se hemma hos mig för mamma så vi gick hem till F istället och kollade på den.
Vi hann inte göra så mycket mer än så. Vi pratade lite också, om allt möjligt.

Sen när jag kom hem så skulle vi äta. Och det är nog skälet varför jag skriver.
Har en väldig ångest nu. Det var bara för mamma la upp en stor portion (enligt mig, men den var stor!)  och jag åt upp allt!
Ångrar mig som fan! Men jag kunde inte gråta idag heller för min morbror var hemma hos oss och sen fick vi ännu mer gäster :(

Just nu vill jag bara försvinna igen.
Jag vill bara ha en varm kram och att ångesten ska släppa !

Kommentarer
Postat av: Mats

Skickar en kram med posten. Hoppas den håller sig varm tills den kommer fram :) Bra att du åt allt!
Mamma vill ju att du ska gå upp. Det vill jag med. Hoppas du förlåter oss...

2008-01-02 @ 20:25:17
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: stars in heaven

Gumman det var bra av dig att äta upp. Även om det kanske inte känns så, så var de det.
Du får massa kramar av mig!

2008-01-02 @ 20:46:55
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Till Ulf:

Jag förstår inte vad du vill riktigt, mina största problem här i livet just nu kretsar kring maten. Alla andra som skriver här stöttar mig och ger mig råd.
Jag vet inte vad du vill men det här skrev du igår också: Hej det är jag från "UM" blueboll
just smärtan du visar,,gör ont i mig...

om du vill kan vi prata via mejlen

för mig känns det svårt att vara mig själv här..
för svårt att visa det jag vil få ut.
det är ju bara mat som dom tänker här!!! i svaren!!
inte det som saknas!
på något sätt så tror jag du vet att jag förstår dig

Jag vill helst inte att du skriver till mig och kommenterar för du verkar inte så säker.

2008-01-04 @ 22:02:11
Postat av: Cornelia

Tills Mats:

Tack för att du försvarade lite där,
helst är jag inte så förtjust i sådanna främmande människor som skriver sånt som Ulf skrev. Raderade disskutitionen.

Jag hoppas inte Ulf kommer att kommentera igen!

2008-01-04 @ 22:05:49
Postat av: Mats

Det kommer han inte att göra. Jag har kollat upp honom och jag vill inte att han ska besvära dig. Det är rätt vanligt att sådana personer söker kontakt med tjejer som är ensamma o olyckliga. Men det vet du säkert.

Skillnaden på mig är att du VET att jag är 57 år och gift och har egna barn (16,21,24) och du kan se på min blogg att jag försöker hjälpa andra som har samma problem som du.

Jag tror det är bra när man anorexia att kunna prata med anonyma och kanske även vuxna, men då ska det ju handla om att bli frisk inte ngt annat.
Kram

2008-01-06 @ 08:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0