Fredagkväll

Har mått lite bättre idag men ångesten har fortfarande suttit i som fan.
Det var biffstroganoff med ris i skolan, jag åt det vegetariska altenativet och det var med quorn istället. Fick en sån otrolig ångest efteråt men den släppte sen. Men sen när de andra målen där på kom så blev det jobbigt igen, men jag kunde inte börja gråta för vi hade gäster hemma så jag fick hålla mig.
Fuskade lite vid lunchen, men det har jag gjort hela veckan.. inte stora mängder men mjölken har varit mest fuskande. Vissa dagar har det blivit lättmjölk knappt ½ dl och andra dagar har jag lämnat lite mer mat.
Fick en ovanlig fysisk ångest idag. Jag började kall svettas otroligt mycket och blev jätte trött och lite yr och sen hade jag hjärtklappning. Det var inte den "vanliga" ångest attacken jag fick.

Imorgon är ja bortbjuden till en av mina klasskompisar, hon har fyllt år så vi ska "fira" henne med tacos och film.
Det ska bli kul men jag är orolig för tacosen.. tänk om hon inte har något jag äter, vad ska jag ta då?! :/
Men det löser sig väll.

Har ångest nu igen, jag känner att jag bara vill gå och dö. Kan ingenting bli positivt?
De andra i familjen sitter och äter glass där nere, jag ska gå ner och hålla dom sällskap nu.. Och snart börjar Let´s Dance och de ska jag se på.

:(

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Det är ledsamt att läsa att du mår så dåligt.
Men det blir bättre, även om du kanske inte tror det nu så kommer det bli bättre. Men du får inte ge upp! Då får du uppleva allting dubbelt igen.

Men att läsa att du kämpar trots att du mår så dåligt. Det är väldigt starkt och jag är stolt över dig ska du veta!

Vad tyckte du föresten om Lets dance?

Många kramar

2008-01-11 @ 22:31:14
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Till Tessie:

det är snällt att du bryr dig, du ska veta att du är en snäll person

2008-01-12 @ 16:03:22
Postat av: stars in heaven

Jo du har ju en poäng där. Med att man gör av med energi bara av att tugga dom. :)

Jag har inte testat extra pastills, men om dom bara innehåller 1 kcal så kanske jag borde prova!

Få se om jag vågar unna mig tuggummin redan ikväll.Kanske, kanske.

Vill föresten säga att du också är en väldigt snäll person.

Kram

Håller med mats, du ska ju gå upp i vikt och jag tror knappast du går upp 1kg på ca 12g tuggummi (eller hur mycket det väger) Dessutom tuggar du ju "bort" energin i tuggimmit eftersom det går åt energi för att äta dom:)

Har du testat extra pastill? Det är som halstabletter och det finns olika smaker, och 1 sådan innehåller ca 1 kalori. Det brukar jag äta några stycken av fast jag får så ont i magen om jag äter fler än 10 xD

du är värd tuggummina så unna dig det för din egen skull

2008-01-12 @ 16:17:50
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

Oj nu råkade jag få med din kommentar från min blogg i inlägget. Det var bara för att jag lättare skulle kunna svara. Vill du får du ta bort det :)
Kram

2008-01-12 @ 16:19:45
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Cornelia

hoppas det går bra med tuggummina

2008-01-14 @ 18:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0