Känslo våg

Åkte hem till mamma idag igen, sköönt!
Då slipper jag allt helvette hemma hos pappa. Nu när jag tänker efter så kanske inte så mycket är hans fel, han kan inte hjälpa så mycket att jag hatar att bo där. But still, det finns mycket som man skulle ändra på..

Det blev som en känslo våg när jag kom hem till mamma, det brukar bli så. Jag börjar tänka på alla läxor och allt så måste göra och det skapar en sån ångest och oro att jag bara bryter ihop. Sen kommer tankarna kring den vita pastan upp och hur det blir med tyskland resan. Mycket mer rabblas upp i mitt huvud och det bara snurrar runt och jag mår bara sämre och sämre. Till slut bryter jag ut totalt och börjar gråta hysteriskt. Allt jag har hållt inom mig hos pappa kommer ut.


nej nu orkar jag inte skriva mer..
det här fick bli en kortis blogg!

Kommentarer
Postat av: Mats

En kortiskommentar då: Ha de bra

2008-01-20 @ 19:38:40
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Cornelia

Desamma!

2008-01-21 @ 19:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0