Ledsen

Är rätt ledsen och besviken. Besviken vet jag inte varför men jag bara är det.
Jag var ju på ätstörnings kliniken som jag skulle till idag. Var så nervös inför vägningen. Och när jag stod på vågen fick jag se siffrorna .. jag har gått upp! :(
Minns inte om det var 44,3 eller 44 kg men det var iallafall 1 kg upp :( Blev riktigt ledsen. Kunde knappt hålla mina tårar tillbaka och det märktes att jag var ledsen. De sa att jag var duktig som kämpade. BLA BLA BLA, jag är inte duktig - jag är misslyckad!
Men jag är samtidigt lättnad över att på ungefär 3 veckor bara har gått upp 1 kg. Det är första kilot jag går upp.
Och jag mår hemskt, varje gång jag tänker på att jag väger 1 kg mer blir jag gråtfärdig. Jag mår bara ännu sämre nu.. jag vill bara dö och försvinna.
Vi har möss i huset igen.. mamma har lagt dit råttgift. Det är både farligt för människor som möss. Jag undrar fan inte om jag nån gång ska gå dit och äta lite av det, då kanske jag blir allvarligt sjuk .. eller till och med dör!
Då slipper jag all dess ångest, oro och deppretion.
Men det vore för taskit mot mamma..
Förresten vill mamma att jag ska ta någon ört tablett som gör en gladare, men det känns inte som någon mening.. För livet kan inte bli bättre. Så känns det iallafall. Det finns ingen mening med mitt liv :(

Är så jävla orolig inför imorgon. Jag måste vara extremt stark vid lunch. Första skoldagen och jag ska äta min första riktiga lunch i skolan SJÄLV!!!!!!
Jag vet inte om jag pallar det. Men jag ska försöka, och när jag försöker så brukar det gå. Men om det är pasta så tänker jag inte ta det. Jag har inte vant mig vid det än och därför vill jag inte riskera några pinsamma gråtattacker i skolan.
Jag vill verkligen inte till skolan, alla dessa krav jag har på mig själv. Något säger mig i huvudet att jag måste plugga ihjäl mig. Medans de andra sitter och små pratar lite så sitter jag knäpp tyst och gör uppgiften vi fått. Visst är det bra men ingen får verkligen störa. Och det måste bli bra. Allt måste bli bra för annars är jag inte nöjd.

Just nu vill jag bara dö, är så jäkla ledsen :(
Jag vill inte gå upp mer i vikt, jag tycker jag redan ser fylligare ut! Dessutom vill jag inte se ut som en gris i ansiktet :(

Kommentarer
Postat av: Mats

Hoppas det går bra i morgon... Kram.

2008-01-07 @ 19:44:13
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Mats

Läste det en gång till. Klart att du ska gå upp mer i vikt. 44 kilo är för lite, det kan man knappast se ju. Jag tror 48 minst.

Alltså jag förväntar mig aldrig att få se ditt ansikte men jag har aldrig sett NÅGON människa som liknar en GRIS???? Det är bara som du inbillar dig för det har andra kommenterat...
Kramochhadetbraaaa

2008-01-07 @ 20:14:14
Postat av: stars in heaven

Gumman du är absolut inte misslyckad.
Kram

2008-01-07 @ 20:50:33
URL: http://tessiiie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0