Nervös

Är vädligt nervös, om 40 minuter är jag på väg in till behandlingsrummet där jag vägs och kollar min puls m.m
Har inte varit såhär nervös förut, antagligen är det väll inför vägningen. Kommer jag ha gått upp 1-2 kg?
Särkerligen kommer vågen stå på lite mer eftersom jag har ätit både frukost & lunch & näringsdryck!
Det gör att jag måste ta bort lite på vågen i smyg, för annars kommer den inte stämma. Jag vill veta den exakta siffran! :/
Har tagit bort alla örhängen och onödiga saker som väger. Jag har också druckit lite mindre. Jag vet inte om det är normalt. Vissa anorektiker brukar ju dricka massvis med vatten för att gå upp i vikt men jag försöker äta så lite och vara så sparsam som möjligt.
Undrar varför det är så?
De anorektikerna kanske har en våg hemma och dom kanske har chansen att fuska lite mer så det kan gå ner i vikt. Men samtidigt hotas det med inläggning om de går ner mer!
Åh nu säger en tanke att så kunde ju jag också ha gjort! Så jag kunde ha gått ner ännu mer i smyg .. men nu är det försent ju...

åh nu är det bara 5 minuter kvar tills pappa kommer och hämtar mig!
Måste göra mig i ordning.

fan :(

Kommentarer
Postat av: ..

vad hade du för puls då? :)

2008-01-07 @ 19:53:05
Postat av: Cornelia

Min puls låg på 56. Den har ökat med 20.Så förut låg den på 36 och om jag hade haft under 35 så skulle jag bli inlagd.
Nu känner jag mig lite levande iallafall :P

2008-01-08 @ 19:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0