Slö bloggskrivare

Orkar nog inte skriva någon längre blogg.. just nu mår jag dåligt för jag har ätit pasta, IGEN, men helt nödvändigt tycker mamma för det är pasta på fredag i skolan. Och DÅ ska jag äta det, eller jag är med rättare sagt TVUNGEN till det.
Och det som fortfarande är jobbigt, men idag fick jag inga hysteriska ångestattacker utan nu känner jag mig bara lite deppig.

Kollade förresten på youtube.com och hittade en jäkligt rolig videoklipp!:

http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4

tyvär kunde jag inte få fram en direkt länk men kolla gärna och kommentera gärna videoklippet,
själv tycker jag den var väldigt rolig :)

Kommentarer
Postat av: Mats

En bra video om man är deppig! (Fast jag kände mig kanske lite för gammal, haha)

Det är OK att vara slö (det är jag med, därför är det OK...)

2008-01-15 @ 20:33:42
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Cornelia

Shysst av dig att du kolla på den, själv tycker jag den är skit skoj :)

2008-01-16 @ 16:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0