tjockis

4hg upp 4hg upp 4hg upp 4hg upp 4hg upp 4hg upp 4hg upp 4hg upp 4hg upp
45,2 (!!)
Jag mår dåligt, jag vill inte upp i vikt mer nu. 45,2 är MYCKET! ärligt talat är det SKIT MYCKET!
mina lår är enorma, såg det idag och man kan inte se i syne?!
Och tanken på att jag ska bli mycket mycket större gör mig illamående och jävligt ledsen. JAG VILL INTE BLI FETARE! Jag är inte smal längre, förut kunde jag tycka det ibland men nu är jag så stoooor!

Förlåt, hoppas ni inte tar illa upp! Men jag skriver vad jag tycker och känner, sen är det upp till er om ni vill läsa.

Var på äs-kliniken med pappa idag. Jag tog inte upp alkoholproblem. Jag sa därimot att han var dålig på att se till mig när jag skulle äta mellanmålen.
Pappa sa att han tyckte jag åt väldigt långsamt, runt 1 timme. Kan hålla med honom om att jag sitter så länge, men inte hemma hos mamma. Där går det lättare konstigt nog, iallafall oftast.
Det blev ingen matökning som tur var, de frågade mig massor med frågor om när jag skulle släppa taget och bara börja äta av allt.
ALDRIG tänker jag göra det, inte på egen hand för då ser jag mig själv som fet,fet,fet,loser,loser,loser och mycket mer!
De sa att jag måste sluta räkna kalorier och få kontroll över något annat men jag fattade inte vad hon menade med det. Men det vill jag inte heller släppa, för det är en sån självklar vana!

Åh jag vill bara dö, allt ska vara så jävla jobbigt!
Massor med läxor och prov, dessutom är det jobbigt i skolan just nu.
Och sen har man anorexi på köpet och det gör inte vardagen lättare!
Jag orkar inte mer, jag vill bara strejka och gå och lägga mig :(

Det blev heller ingen tyska resa för min del, jag tror inte jag klarar av det!
Bajs på allt !! :(

Kommentarer
Postat av: Mats

Jag tar aldrig illa upp, tror ändå det var bra att din pappa är med också och förstår mer vad du vill att han ska göra.

Att du är en loser nu beror faktiskt inte på att du är fet. Det beror på att du är för smal....
Eller har jag fel?
Kram.

2008-01-21 @ 20:39:43
URL: http://matspalats.blogg,se
Postat av: Carita

Får man fråga en sak? Varför tar du inte upp alkoholproblemen? Det är ju en sak som får dig att må dåligt, och du: äs-kliniken är till för att du ska få må bra igen. Vilken behandlingsenhet går du på förresten? :)

Folk brukar kommentera att jag äter långsamt, och jag äter på drygt 30 minuter. :P Hur lång tid tar det för dig hos din mamma då? Du behöver inte svara om du inte vill.

2008-01-21 @ 21:15:49
URL: http://happychews.blogg.se
Postat av: Cornelia

Till Mats:
Jo jag skulle nog vara mer looser om jag var fetare för då skulle jag ju orka mer och då kanske jag fortfarande har ett helvette till liv. Då är allt misslyckad, då är jag inte ens smal! :(

Till Carita:
Jo jag har tänkt på det men jag vågar inte riktigt, men nån gång tror jag att jag ska göra det. Min mamma har också sagt till han nu och han har skärpt sig än så länge!

Hemma hos mamma äter jag ungefär 15-60 minuter beroende på vad jag äter. Och hemma hos pappa kan det nog vara runt 25 min-1,15 minuter. Men det beror ju också på om maten är jobbig och vad det är för mat! Jag äter till exempel inte ett äpple på en timme!

kram

2008-01-22 @ 20:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0