Torsdag

Den här veckan har kvällsmålet varit väldigt jobbigt. Mamma är tvungen att släpa ner mig i köket varje gång.
Jag vägrar äta för jag vägrar växa men det hjälper inte. Mamma lyckas med att övertala mig, eller inte övertala men hon blir nästan skit arg om jag inte äter och det orkar jag bara inte med.

Jag vill bara skita i allt och börja svälta igen. Jag vill inte ha sånt förnuft jag har nu som äter på. Jag vill inte vara duktig!

Tråkig dag i skolan..
Vi planerade mycket idag för vi ska ha disco imorgon så vi kan tjäna in pengar till klasskassan.
Jag ska dit och hjälpa till, jag ska antagligen stå i kiosken eller i entrén. Hoppas det blir entrén för jag vill inte stå och se på allt godis och chips i kiosken. Tänk om det sätter sig på mig? Men skärp dig Cornelia, det gör inte det.. eller? Sånna tankar gör mig lite förvirrad. Jag tror på dom samtidigt som jag vet att de inte är sant!
Vi får många gäster i helgen också, och min brors nya flickvän ska tydligen komma och hälsa på men jag vet inte om hon kommer till vårt hus. Hoppas det för hon är lika gammal som mig!
Min styvfars barnbarn kommer också hon heter Tindra och är typ 3 år. Hon är jätte söt, hoppas bara inte hon är jobbig.

Åkte hem till pappa idag men som tur var ska jag bara sova över natten. Jag har inte fått någon :jag mår dåligt och jag vill bara hem till mamma -attack än. Men den kan komma när som helst, känner på mig det.


Det är hemskt mycket läxor och prov nästa vecka. Eller det känns som det, och imorgon är det prov om Martin Luther. Jag kan rätt så mycket men något säger att jsg borde plugga mer på det, det gör att jag mår dåligt och får ångest.


Kommentarer
Postat av: Carita

Jag vågade inte gå förbi McDonalds förut, men nu gör jag det lätt. Och tro mig, ingenting sätter sig på en. :p

Jaha, vi hade prov om Martin Lüther för ett par veckor sen. :) Du får jätte gärna fråga om du vill ha hjälp med nåt. ^^,

2008-01-24 @ 20:10:16
URL: http://happychews.blogg.se
Postat av: Mats

Ibland är det lite kämpigt, men du klarar du ju bra.
Kram

2008-01-24 @ 23:10:11
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: en mamma

Vägen bort från anorexin är inte spikrak även om man önskade det men en dag kommer du att stå där och ha vunnit över henne den där jävla häxan.
Din relation till din pappa är det något som du pratat med någon om? Kanske du skrivit om det här i bloggen men jag har inte läst allt du skrivit än här.
Kram

2008-01-25 @ 09:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0