Ut på promenad

Var precis ute på en promenad. Mina behandlare och jag har kommit överens om att jag får gå i max 20 minuter under vuxet sällskap i lugn takt någon gång i veckan.
Men jag gick själv nu och jag sprang. Så nu känner jag mig helt trött och ändå sprang jag bara i 5 minuter..
Ordet sprang kanske är ett ord att ta i med, men jag joggade under ett ganska snabbt tempo.
Men varför blir jag så trött för?
Det känns iallafall bra och ångesten släppte lite grann.
När jag tänker tillbaka så minns jag när jag kunde springa 5 km på pricken 30 minuter UTAN att stanna och bli trött.
Min kondition nu är helt kass -.-

Mår liite bättre än igår. Igår var en skit dag och jag är fortfarande ledsen för att jag åt den vita pastan. Nu när jag tänker efter så ångrar jag mig. Varför var jag tvungen att äta den? Och en normalportion? Om det ens var en normalportion?
På måndag är det raggmunk. Har inte ätit det för att det är på förbjudna listan. ALLT som har med pannkaka är på förbjudna listan, förutom mammas spenatpannkaka som är supernyttig och skit god!
Jag vet inte hur det kommer gå, jag känner verkligen inte för att få något hysteriskt utbrott som i fredags. Det var pinsamt!
Tur att mina vänner fattar lite grann att det är enormt jobbigt.
Jag ska också be skolsyster prara med mat tanerna om att de lägger upp på tallriken för jag klarar inte av det längre!

Pappa blev inte full igår. Jag tror det var för mamma hade sagt åt han.
Det var bra iallfall, för jag tror inte jag skulle orka med det ärligt talat.

Kommentarer
Postat av: .

kan man få recept på pannkakan? :D

2008-01-19 @ 19:32:48
Postat av: Mats

Jag kanske inte ska säga detta men jag älskar raggmunk.... Ge mig!

Förbjudna listan???? Om du ändå kunde glömma den - det är ju du som bestämmer. *riva sönder*

2008-01-19 @ 19:47:24
Postat av: Cornelia

Tyvär så är det skolan som serverar raggmunk och därför har jag inget recept :/

Till Mats:
Det är mycket som står på förbjudna listan och det kommer nog ta låååång tid innan den går att ifrån:(

2008-01-19 @ 20:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0