Ledsen

Ja som jag skrev i mitt förra inlägg så var jag glad igår.
Den glädjen varade inte länge och jag fick inte somna med en glad känsla i kroppen.
Jag somnade med tårar och en besvikelse.
Pappa har ju inte druckit något sen jag vet inte hur länge, det var ju det vi kom överens om på ätstörningsenheten.
Men igår då blev han full. Jag blev ledsen och visade besvikelse och då sa han att han måste få dricka några öl ibland för han tyckte han förtjänade dom. Jag sa att han får gärna dricka, men inte inför min bror och mina ögon, inte när vi är där.
Jag gick o la mig och var helt förstörd. Som vanligt när han blir full ska han komma in och hålla på o störa när jag har gått i lagt mig. Jag var ledsen och jag grät och smsade mamma, men som vanligt kunde inte hon göra något.
Så kom pappa in i rummet sa något som sårade mig.
Han sa att om inte han får dricka så funkar det inte. Att vi inte kan bo där om han inte får dricka.
Så han väljer ölen framför mig och min bror?
Är det så viktigt?

Hela lördagen har varit deppig. Det blev en lättnad när jag gick på bio med den där kompisen, det var skönt att komma ut ur huset ett tag. Men hur kunde han?
Är det för att mina behandlare har semester och att vi inte kommer gå på något möte på några veckor?
Jag säger bara fyfan...
Hur kan han svika mig och min bror på det sättet?
Jag som precis kände att jag var lite gladare :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

dumt av din far. Min dricker också. Vet inte hur många gåmger jag har legat och gråtit mig till söms när jag är hos han, bara hoppas på att mamma skule komma och rädda mig, eller morgonen.

Kram!

2008-07-10 @ 00:23:31
URL: http://onelastrefrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0