Mindre mat än vanligt

Kaloriintag idag: 970 kcal

Så här "lite" har jag inte ätit på över ett halvår. Idag lyckades jag.
Jag lyckades komma undan med mellanmål och en del av lunchen.
Först fick jag ångest över att det blev mindre än vanligt (konstigt?!) men nu är jag isället nöjd.
Tänk att jag komma undan! Ni ska veta hur svårt det är för migg att slippa undan mitt strikta matschema men idag så gick det. Vissa dagar med maten inklusive näringsdryck så kan den sluta på 1600 kalorier men det är inte ofta. Men fatta vilken skillnad! Jag hann till och med gå en promenad på kvällen.
Nu därimot är jag lite små hungrig men det är ju bara bra. Äntligen kan jag se fram emot kvällsmålet(som redan är inräknad i kaloriintaget).

Det här skulle aldrig gå om jag inte var hemma hos pappa.


Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Vännen du gör det bara jobbigare för dig själv :/

2008-07-23 @ 20:03:05
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0