Om 10 år?

Idag åt jag chili con carne till middag. Jag fick panik och spydde. Det blev en spontan grej och jag hängde själv inte riktigt med i svängen. Det fick ské i duschen. Just nu är jag orolig för jag har inte motionerat något idag. Min familj har varit på släkt kalas och det blev mycket sittandes. Nu skriker mina tankar att jag borde leta upp några bra träningstips som man kan göra i hemmet bara för att förbränna lite. Så brukar jag ju inte tänka?
Imorgon har jag inte tänkt fuska så mycket. Då tänker jag verkligen ta näringsdrycken för det var längesen. Kanske förtjänar jag den imorgon eftersom jag hade gått ner i vikt? Vi får se...

Jag tänkte på sen sak som Louise som läser min blogg skrev till mig. Att vill jag hålla på såhär om tio år?
Den tanken skrämde mig lite. Såklart jag inte vill!
Men jag vet ärligt talat inte vad jag ska ta mig till. Jag känner att jag inte har någon jag kan prata med fullt ut. Det finns ingen som förstår. Inte ens behandlarna som är utbildade.

Imorgon åker jag till pappa också. Jag vill inte



Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Förklara för din mamma att du inte vill åka till din pappa. Att du inte mår bra där! Förhoppningsvis för står hon<3



Jo jag äter 3 dl kokt pasta. Fast jag har ingen aning om vad den väger faktiskt.

Men 3dl ska enligt dietist vara helt lagomt.



Kramar

2008-07-22 @ 07:02:36
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: Carita

Jag ville bara säga att jag har börjat blogga igen :) <3

2008-07-22 @ 12:22:02
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0