Saknad rubrik

En dålig dag som vanligt. Äs kliniken på eftermiddagen själv som jag brukar göra ibland och där händer i prencip ingenting. Ingenting förändras när jag far hem.
Idag vägde vi mig inte ens. Har inte gjort det på 3 veckor! Är rätt orolig över hur mkt jag väger. Funderar på att göra det hemma någon morgon.

En sak som hände efter middagen gör mig fundersam.
Fick ångest över maten vi åt, men det var en vanlig maträtt som jag ätit flera gånger förut.
Klarade inte av att äta upp all potatis heller. Det känns som om mat tankarna blir starkare och starkare igen.
Kan det bero på fuskandet?
Mn det gör mig ingenting, för då känner jag mig trygg. Trygg från att bli frisk. För det vill jag inte.

Imorgon fyller jag år. Ser inte fram emot det just nu. Det är bara för att jag inte mår bra.
Ångest,besvikelse och andra saker är anledningen och det har hänt idag.
Sen vill jag på ett sätt inte ha några presenter. Jag känner mig inte värd dom. Det gjorde jag inte i söndags heller.
Det känns bara så onödigt. Jag är inte värd något..


Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Grattis på födelsedagen!
Hoppas du kan njuta lite av dagen iallafall.För det är ju DIN dag.

Kramiiis

2008-06-03 @ 10:06:04
URL: http://tessiiie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0