Skolavslutning

Jag säger bara fan vad skönt att ha 8:an överstökad. Året har varit så jobbigt och så jävla mycket läxor och prov.
Jag hoppas verkligen det blir mindre av det i 9:an. Men jag ser inte fram emot 9:an för då kommer jag förmodligen ha ännu mer krav på mig själv :(

Ska till en kompis senare med några andra. Vi ska grilla hamburare men jag kommer ta med mig en egen hamburgare och bröd eftersom jag inte äter något annat. Ska också äta jordgubbar för första gången. Hon kompisen är så snäll, hon sa att hon skulle spara några åt mig för att de andra skulle äta jordgubbstårta.
Såklart kommer jag äta jordgubbarna. Det är bara för jag har fuskat idag och middagen blir ju rätt skruttig. En hamburgare  liksom. Mamma är på konferens i stockholm så hon kan ändå inte kolla mig med mellanmålen.
Egentligen skulle vi bada, men det är typ 15 grader ute och mulet väder så jag tror vi kommer skippa det.
Det känns bara bra för mig för egentligen vågar jag inte visa mig i bikini för dom även om det är lättare med dom än med någon annan.
Aja, hoppas jag inte går hungrig ikväll.

Nu är det sommarlov. Det känns både skönt och inte skönt.
Jag har en känsla av att vissa dagar kommer att bli helvette just för allt fuskande som kommer ské. Och inte bara det utan att vad jag ska göra? Jag måste ju hitta på något med någon kompis för jag kan ju inte bara sitta här hemma och jäsa upp till en ballong!
Har lite ångest över det :(
Men och andra sidan är det rätt skönt att slippa skolan..

Nu funderar jag på att ut och köra lite moppe.
Förresten fick jag rätt bra betyg. Bara 3 G och de andra var VG och sen lite MVG.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla sa att åttan skulle vara den jobbigaste årskursen, Men jag kan försäkra dig om att det var fel. Nian var sjukt jobbig. Jag hade stunder så min mamma var tvungen att lugna ner mig på morgorna när jag skulle till skolan. Jag verkligen fick panik bara på tanken att jag var vungen att gå dit. Men nu är det väl olika från person till person för att inte göra dig alldels förskräckt.

Men du, Grattis till betygen! :D

Ha det fint ikväll! kram

2008-06-12 @ 16:36:50
URL: http://oceancrash.blogg.se/
Postat av: Miste

Tänkte komemntaren ovan.. För mig var helt klart åttan värst, vi hade hur mkt som helst.. Men tja, amn kan också välja att prioritera. Som nu i gymnasiet har jag valt att satsa på vissa kurser mer, andra mindre, reducerat, och lagt mest energi på dte som är viktigaste för mig..mitt välmående,,

2008-06-12 @ 18:52:27
URL: http://mistelaj.blogg.se/
Postat av: Maj

duktigt! Du ha vart stark! :)

själv ha ja 2G 5 MVG 4 VG ^^

2008-06-12 @ 20:07:20
URL: http://mckj.bloggasida.se
Postat av: Joanna

8an var mitt värsta år. grattis till att du gått ut det! :D

2008-06-12 @ 20:18:56
URL: http://lifeasjoanna.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

Hej vännen!

Tänkte bara säga att jag bytt blogg.

Kramis

2008-06-13 @ 20:39:30
URL: http://tiiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0