Gått ner i vikt?

Jag vägde mig imorse. Jag kunde inte låta bli.Har inte vägt mig på snart 3 veckor!!!!!(!!!) Egentligen är det onödigt för att jag ska ändå väga mig imorgon på äs.
Fast det är på ett sätt bättre hemma för då har man magen tom på morgorna.
Men nu var jag hos pappa när detta skedde så det var ingen digitalvåg utan någon skit dåligt gammal IKEA våg som visar streck.
Den kan man egentligen inte lita på, men den visade ändå resultat. Jag har gått ner.
TJOHO!
Fast inte tjohoar jag på äs om det skulle visa stor skillnad på deras digitalvåg. Då kanske det blir ännu en näringsdryck som de håller på att varna om.
Fast jag skiter i det också. Jag tänker minnsann fuska med den också isåfall.
Men imorgon ska jag dit själv och då kan vi ändå inte planera mitt matintag.

Helgen har varit Ok hemma hos pappa.
Jag har paddlat kanot vilket gett resultat. Jag har träningsvärk i axlarna.

Och på torsdag är det skol avslutning. Det här ska jag ha på mig:


Ehe, bilden blev inte så bra men om ni klickar på den så ser man den mycket tydligare.
Tröjan är röd och vit randig och sen ska jag ha vita shorts (som inte är så korta)
Bara en sak som jag blir galen på och det är att jag har letat efter ett par shorts jätte länge och inga passar.
Alla är för stora. Men nu köpte jag ett par på Ginatricot och de satt halvsådär men det går duga.
Fast de är också väldigt förstora även om det bara är stl 34. Men jag är bara glad över att det inte passar för då är jag iallfall inte tjock!
Sen får jag offra mig och visa lite av mina ben och armar. Men inte så mycket som om jag skulle ha linne och ännu kortare shorts!




Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Vännen du skulle inte inte ens vara tjock i en 36:a inte i en 38:a heller.



Jo det är jag (mitt friska jag) som vill göra exprimentet. Mest för att få en koll på vad jag egentligen klarar av att äta på egenhand. Men det är ju bara fram till onsdag.



Ge aldrig upp vännen!

Kram

2008-06-09 @ 00:21:11
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Frida

Nej, du ska inte ner : /

2008-06-09 @ 08:13:49
Postat av: mats

Ha en bra skolavslutning min vän. Men sluta med det där fusket haha - det gillar jag inte!

2008-06-09 @ 19:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0