En i mängden :(

Jag är ledsen. Jag klarar inte av att se min kropp längre. Jag har sagt det förut, jag vet men jag står bara inte ut!
Den ser inte mager ut längre. Man märkter det inte. Jag känner ständigt hur min kropp bara växer och växer, det spänner i benen när jag sitter ner. Jag får panik, jag nästan hyperventilerar när jag smörjer in min kropp med hudlotion. På allt fett som bara dallrar, som det aldrig gjorde när jag var smal.
Jag HATAR att duscha! Jag undviker det. Det låter äckligt men det är sant, en del av det är därför. Den andra delen är för att min hår är så jävla tunt och varje gång jag duschar så tappar jag flera tussar.
Men jag hatar verkligen att duscha, att se på sin kropp och hur den ser ut. Jag gråter jag bara skriver det här :(
Men det är ingen som fattar det i min omgivning, nu märker dom väl det ännu mindre eftersom man knappt ser mina ben längre.
Jag är fyllig.
Jag vill att allting ska bli som förut, när jag åtminstonde kunde gå i lite tigtha jeans. Och nu syftar jag på när jag vägde 42 kg innan jag började äta.
Varför hade jag inte bra samvete då när jag åt? Visst hade jag ångest ständigt och jämt men på ett sätt var livet mycket lättare. Det var synd om mig då men nu är jag precis som en i mängden. Jag är ju förfan snart normalviktig! :(:(

Är inte bara ledsen för det. Mamma la på för mycket bulgursoppa idag. Jag hatar när hon gör det!
Jag blir så jävla ledsen, fattar hon inte att det är tillräckligt mycket det hon redan lägger på? Måste hon lägga på eb till skopa bara för att göda upp mig ännu mer?!
Jag är ledsen och upprörd!

Igår gick det väl sådär på påskbordet.
Det första jag fick syn på när jag klev in i min mosterskök var att kötbularna inte var hemmagjorda!
Jag tror inte min mormor orkade göra några vilket jag förstår för hon är ju gammal.
Faktist så sa jag inget för det var så många i köket men oron växte eftersom jag inte äter halvfabrikat. Men för det hade jag inte tänkt äta dom, ALDRIG!
Men mamma märkte det och min moster var en ängel för hon hade ett åaket lax i frysen som jag fick äta.
Annars gick det väll okej förutom att mamma la upp jätte stora potatisar, och det värsta är att jag åt upp dom! :(
Men det blev kanske en liten kompesation för jag drick ingen mjölk.


Efter ett hel negativ blogg så måste jag ju skriva en positiv sak:
Jag fick ett till påskägg av mormor igår med 2 läkerolaskar, ett smycke och en hundralapp!


jag vill bara krympa !..

Kommentarer
Postat av: mats

Det jag reagerade på. "Det var synd om mig då men nu är jag precis som en i mängden"

Svårt att förstå att du tycker detta liv är bättre... än att vara en i mängden alltså. Men jag antar att det var därför du startade allt detta, för att skilja dig från mängden?

42 kilo. Då skulle du skilja dig MYCKET från mängden, men sedan undrar jag (som ju inte förstår detta) är man verkligen lyckligare då???

Blir ens liv bättre för att man kan gå i ett par tighta jeans?

Förlåt alla frågor! Kram

2008-03-23 @ 19:48:54
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: stars in heaven

Ååå tack så jätte mycket för din kommentar vännen!

Nej, men nästa år kanske vi klarar det båda två?
Då kanske även vi kan unna oss lite godis :)

Jag gillar inte heller att duscha, men jag är ju tvungen när jag ska bort eller när det kommer främmande osv. Ett tips jag har är att försöka att inte fokusera så mycket på kroppen när du står där. Titta rakt fram. Försök att blockera alla tankar och gör bara det du ska.
Den fungerar hyffsat för mig!

Kramar

2008-03-23 @ 21:12:08
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: sofie

strör glitter i ditt hår. vill muntra upp dig vännen.

2008-03-24 @ 15:21:34
URL: http://enjoythesi1ence.blogg.se
Postat av: Alter Ego

Usch jag vet hur det känns, men kämpa på gumman!

2008-03-24 @ 19:43:03
URL: http://alteregokontroll.blogspot.com/
Postat av: Cornelia

Tack Sofie och Alter Ego!
Sköt om er två också

2008-03-25 @ 19:07:58
URL: http://www.vanillashake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0