kort blogg

Första gången på lääänge som jag inte grät på äs-kliniken idag. Gissa varför, jag har gått upp 1 hg i vikt och jag var skitnödig också (ursäkta mitt ordval) så det är snarare så att jag har gått ner?
Jag jublar, alla andra suckar..
Det är nog fuskandet i helgen som gett resultat.
Egentligen tror jag nog att det inte är så bra om jag fuskar, då blir jag ju aldrig som alla andra. Men på ett sätt vill jag inte bli som alla andra, jag vill vara den smalaste tjejen av dom alla.
Men för att man ska uppnå det krävs det sitt pris.
Och jag kommer nog aldrig vara den smalaste i klassen något mer :(

Nu kanske det låter som om jag är super glad eller nått.
Men jag är rätt deprimerad som vanligt. Men det kändes skönt att jag inte hade gått upp även om det kanske var fel.

Orkar inte skriva mer nu..

Kommentarer
Postat av: Mats

Jag vet inte om man ska gratulera då? Det känns ju inte precis så även om du vill bli smal(are) för det kommer bara göra att du kommer att må dåligt ännu längre tid...
För du kan väl inte påstå att detta varit så himla bra för dig?
Men samtidigt förstår jag att det är svårt för dig att göra rätt när du inte får hjälp av båda dina föräldrar.
Men som sagt, jag tror inte du egentligen blir så lycklig av detta. Hoppas du inser detta också.

2008-03-03 @ 21:35:01
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: stars in heaven

Jo oftast så brukar det ju gå bra på proven och man som du skriver oroar sig i onödan. Men med mig och matte har det aldrig varit så. Har jag känt att nu går det skit. Så har det gjort det tyvärr.

Jobbigt att du också har det så.
Alltså är orolig och har ångest inför prov.

Vissa har det så enkelt. Dom kan bläddra igenom sidorna en gång sen har dom MVG. Jag måste läsa om samma sidor flera gånger, men det går trögt ändå.
Hur är det för dig? Har du det lätt eller svårt att lära dig?

Kramar

2008-03-03 @ 22:36:31
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Joanna

Hej på dig! Har läst lite i din blogg och så. Har lite frågor:
Hur gammal är du?
Vill du bli frisk?
Kramar

2008-03-07 @ 11:42:20
URL: http://lifeasjoanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0