Måndag, Tisdag

Det var ingen bra dag igår som vanligt.
Jag var på äs som vanligt.
Men jag var mer orolig än vanligt med vågen. Jag hade ju knappt fuskat någonting den helgen hemma hos pappa och sen hade jag precis ätit innan jag drog dit. Och sen strular min mage också -.-
Jag trodde säkert att jag hade gått upp till 50 kg och om den skulle göra det så skulle jag DÖ.
Men när jag stod på vågen visade 5 hg upp och jag måste väga mindre eftersom jag nyss åt. Eller är det för dålig ursäkt?
Nu väger jag 48,5 kg och jag mår skit. Skit som vanligt :(

Men jag blir inte lika deprimerad och nedstämd som förut. Då låg jag varje kväll och grät. Det gör jag nu med men inte lika mycket. Fast jag blir rädd, jag blir rädd för att en dag så kanske jag inte reagerar så mycket på om jag går upp 5 hg eller 1 kg. Någonting där inne säger att det får inte hända.
Och jag håller med, jag vill inte väga över 50 kg. Jag väger alldeles för mycket redan!
Och det är så frustrerande, min dubbelhaka växer och växer. Nu när jag tittar rakt fram så hänger det lite, varför har jag så för?!
Jag frågade faktist min behandlare men hon påstod att alla har så. Men alla har inte så! Jag kan hålla med om att man har lite som hänger men inte så mycket som jag har.
Jag hoppas det bara är tillfälligt, att det är något som bara har sammlats just där...

:(

Idag har jag inte gjort ett skit mer än att följa med mamma till frisören och sen gjort några läxor som jag ständigt har ångest över.
Mamma blev snygg i håret.
Sen gick vi till Make Up Store och jag köpte -som jag aldrig gör- en dyr fondation! Det gick på nästan 300 kr och jag köper aldrig smink för så mycket pengar. Jag har stört mig så mycket i flera veckor på att jag mina porer inte får andas. Jag vet inte varför jag har fått den nojan, men det har väll antagligen med att jag har fått mer finnar än förut. Men nu börjar dom faktist försvinna mer och mer..


Nu vill mamma att jag ska komma ner och käka kvällsmålet och kolla på House.
Jag vill allt förutom kvällsmålet. JAG VILL INTE! :(




Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Ja usch för snö :(

Kämpa på!
Kramisar

2008-03-18 @ 22:01:22
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Joanna

det kan va kul att unna sig nått lite finare ibland ( = dyrare haha!)!
att finnarna börjar försvinna kanske har med att du har börjat äta bättre?
fast jag trodde att huden blev mer uttorkad av svält, men min hud blir typ torr och finnig på samma gång. vet du hur de där funkar? =S

fortsätt kämpa tjejen!

2008-03-20 @ 14:06:48
URL: http://lifeasjoanna.blogg.se
Postat av: Alter Ego

jag vill inte heller väga över 50 kg!!! jag får panik!

2008-03-24 @ 19:44:28
URL: http://alteregokontroll.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0